Sieć Naprawcza PZU to program pomocowy adresowany zarówno do klientów PZU, jak i kierowców, poszkodowanych przez posiadaczy ubezpieczenia OC w PZU. To ponad 1000 warsztatów w całej Polsce – autoryzowanych i niezależnych, współpracujących z PZU SA.
Chcesz poznać warsztat? Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Naprawa samochodu w zakładzie należącym do Sieci Naprawczej PZU ma wiele zalet.
Wygoda i łatwy dostęp – duża liczba zakładów współpracujących z nami umożliwia poszkodowanym optymalny wybór warsztatu, biorąc pod uwagę lokalizację, markę czy wiek pojazdu. Ponadto wybrane zakłady przyjmują dokumenty niezbędne do zgłoszenia szkody oraz wykonują kosztorys naprawy, co eliminuje konieczność przychodzenia do naszej jednostki.
Brak konieczności angażowania środków własnych – klient ma możliwość udzielenia warsztatowi pełnomocnictwa, na podstawie którego ustalamy bezpośrednio z wykonawcą zakres i koszty naprawy. Pełnomocnictwo umożliwia nam również przekazanie należności za naprawę samochodu bezpośrednio warsztatowi, dzięki czemu klienci nie muszą angażować własnych pieniędzy.
Wysoka jakość – nasze procedury naboru i weryfikacji warsztatów są gwarancją poszkodowanym usługę na najwyższym poziomie. Do napraw stosowane są wysokiej jakości części zamienne, które dostarczają dostawcy współpracujących z warsztatami. Wszystkie naprawy wykonywane w Sieci Naprawczej PZU są objęte dwuletnim certyfikatem jakości PZU Pomoc oraz minimum roczną gwarancją wykonawcy. Według badań ankietowych zrealizowanych przez PZU SA, ponad 94% klientów jest zadowolonych z usług wybranych przez siebie warsztatów.
Szybkość naprawy – warsztaty należące do Sieci Naprawczej PZU traktują zlecenia naszych klientów priorytetowo. Pojazd naprawiają w najkrótszym możliwym terminie, zachowaniem wszystkich norm i wymogów bezpieczeństwa.
Współpraca z dostawcami części zamiennych – stała współpraca z dostawcami części zamiennych skraca czas oczekiwania na dostawę, a tym samym czas naprawy.
Sieć Naprawcza PZU to ponad 1000 zakładów naprawczych w całej Polsce, zarówno autoryzowanych jak i niezależnych. Warsztaty te współpracują z PZU S.A. na podstawie zawartych umów. Każdy z nich gwarantuje klientom PZU S.A. szybką i profesjonalną naprawę uszkodzonego pojazdu. Do Sieci należą tylko warsztaty, które spełniają wysokie wymagania techniczne i jakościowe.
Warsztaty stosują głównie oryginalne części zamienne, które dostarczają importerzy poszczególnych marek.
Warsztaty z Sieci Naprawczej traktują zlecenia naszych klientów priorytetowo. Konkretny termin poda Panu/i pracownik z wybranego warsztatu. Na pewno pojazd zostanie naprawiony w najkrótszym możliwym terminie i z zachowaniem wszystkich norm i zaleceń producenta.
Tak. Wszystkie naprawy wykonywane w zakładach należących do Sieci Naprawczej objęte są dwuletnim certyfikatem jakości PZU Pomoc oraz minimum roczną gwarancją wykonawcy.
Jeżeli warunki ubezpieczenia nie stanowią inaczej, decyzję w Twojej sprawie wydamy najszybciej, jak to możliwe, ale nie później niż 30 dni od daty zgłoszenia (w praktyce dużo szybciej). Jeżeli wydanie decyzji w tym terminie nie będzie możliwe, np. jeżeli nie otrzymamy wszystkich dokumentów, decyzję wydamy do 14 dni od dostarczenia ostatniego wymaganego dokumentu.
W zależności od posiadanego ubezpieczenia i jego warunków, możemy zorganizować wynajem pojazdu zastępczego bezgotówkowo. Wymaga to indywidualnego ustalenia, jednakże decyzję każdorazowo podejmuje jednostka obsługująca szkodę.
Skontaktuj się z naszą infolinią – 801 102 102 (opłata zgodna z taryfą operatora), w celu ustalenia szczegółów.
PZU SA ma prawo żądać przedstawienia pojazdu do oględzin własnym rzeczoznawcom. Klient może jednak powołać niezależnego rzeczoznawcę na własny koszt. Opinia taka będzie jednakże sprawdzana i weryfikowana przez rzeczoznawcę PZU SA.
Wybór warsztatu leży wyłącznie w gestii klienta.
Zwiń