Sprawdź nowe świadczenia dla wariantów SUPER i
Dla osób, które:
Oferujemy naszą Pomoc w Drodze także dla posiadaczy:
Przytrafiła Ci się awaria lub wypadek? Potrzebujesz pomocy na drodze? Zobacz, w jakich wariantach możesz zawrzeć ubezpieczenie PZU Pomoc w Drodze.
Ten wariant otrzymujesz, kiedy zawierasz umowę PZU Auto OC lub PZU Auto AC. Obejmuje on podstawowe usługi assistance w Polsce, np.:
Jeśli masz wariant Komfort zawarty razem z OC – i nie masz naszego AC – zapewnimy pomoc Tobie i poszkodowanemu. Zrobimy to, jeśli spowodujesz wypadek lub kolizję, za które będziesz ponosić odpowiedzialność cywilną.
Jeśli masz wariant Komfort zawarty razem z AC, możesz skorzystać z szerszego zakresu pomocy.
Dla osób, które chcą mieć pewność, że pomożemy im w razie trudnej sytuacji na drodze – także w razie awarii czy kłopotów za granicą. Zapewniamy m. in.:
Wariant jest dostępny w opcjach:
Potrzebujesz jeszcze szerszego zakresu pomocy? Za dodatkową opłatą możesz poszerzyć zakres wariantu Super. Sprawdź, w jakich sytuacjach możemy Ci pomóc.
Z tą opcją holujemy Twój pojazd w Polsce bez limitu kilometrów, a za granicą do 500 km lub 1600 km w zależności jaki limit wybrałeś przy zawarciu umowy. Usługa działa w razie wypadku lub awarii pojazdu -
Zapewniamy pomoc, nawet jeśli w odległości mniejszej niż 20 km od domu zabrakło Ci paliwa, masz awarię i potrzebujesz: holowania przyczepy, przewozu do domu, pokrycia kosztów odbioru pojazdu, samochodu osobowego zastępczego, uruchomienia pojazdu, wymiany żarówki.
Wykorzystujesz samochód w niestandardowy sposób, np.: przewozisz zarobkowo ludzi, przesyłki kurierskie lub wynajmujesz pojazd zarobkowo? Pomożemy Ci w razie zdarzeń związanych z wykorzystaniem pojazdu do tych celów.
PZU Pomoc w Drodze Truck to szybka pomoc w razie dużych kłopotów.
Zorganizujemy i pokryjemy koszty naprawy Twojego pojazdu na miejscu, holowania i sprzątania miejsca wypadku, odblokowania pojazdu, który blokuje ruch na utwardzonej drodze publicznej: na stromym zboczu, wąskim rondzie lub w ślepej ulicy i wielu innych usług. Ubezpieczenie możesz kupić razem z PZU Auto OC lub PZU Auto AC na swój pojazd. Zobacz, jaki wariant jest dla Ciebie najlepszy.
Ten wariant zapewni Ci podstawową pomoc w razie wypadku lub kradzieży pojazdu, jeśli zdarzą się w Polsce. Organizujemy i pokrywamy koszty m.in.:
Sprawdź, jakie jeszcze usługi zapewniamy w ramach wariantu Komfort Truck i jakie są limity świadczonych usług.
Zapewniamy szeroki zakres pomocy w razie awarii, wypadku lub kradzieży pojazdu, braku paliwa, nagłego zachorowania lub uszkodzenia ciała kierowcy, a także w wielu innych sytuacjach. Na przykład:
Organizujemy i pokrywamy koszty tych i innych profesjonalnych usług assistance zarówno w Polsce, jak i za granicą.
Nie obejmujemy ochroną ubezpieczeniową:
Pełną listę sytuacji, których nie obejmujemy naszą ochroną, znajdziesz w ogólnych warunkach ubezpieczenia.
Wybierz wygodny dla Ciebie sposób
Możemy Ci pomóc w wielu nieoczekiwanych sytuacjach na drodze. Jeśli chcesz czuć się bezpieczniej, sprawdź nasze inne ubezpieczenia.
Nie odnaleźliśmy podanej frazy w tej sekcji
Potwierdzeniem jest polisa lub potwierdzenie opłacenia składki (w tytule płatności wpisz koniecznie rodzaj ubezpieczenia, numer polisy i okres, na który została zawarta, a także markę, model, numer rejestracyjny i VIN Twojego samochodu).
Oświadczenie powinno zawierać:
Najwygodniej skorzystać z gotowego wzoru, który znajdziesz tutaj.
SMART to skrót od angielskiej nazwy Small Modular Area Repair Technology. Naprawa SMART to nowoczesna technologia, która pozwala szybko usunąć drobne usterki estetyczne:
Naprawą zajmują się wyspecjalizowane warsztaty Sieci Naprawczej PZU.
To zwrot odszkodowania firmie ubezpieczeniowej. Firma ubezpieczeniowa w określonych przypadkach może żądać zwrotu wypłaconej kwoty od sprawcy szkody lub jej ubezpieczyciela.
Przykłady:
Szczegóły znajdziesz w art. 828 §1 Kodeksu Cywilnego.
Tak. Przy podpisywaniu umowy bierzemy pod uwagę:
Tak. Potrzebujesz jednak upoważnienia od tej osoby do uzyskania takiego dokumentu.
Tak. Możesz kupić ubezpieczenie dla innej osoby. W takiej sytuacji:
Musisz powiadomić policję, jeżeli:
Nie. Polisa ubezpieczeniowa to dokument równoważny fakturze.
Wystąpimy do policji o notatkę. Jeżeli uzyskasz ją we własnym zakresie, może to przyspieszyć podjęcie decyzji w Twojej sprawie.
Możesz to zrobić w wybrany przez Ciebie sposób:
Otrzymasz ją w wybrany przez Ciebie sposób:
Możesz to zrobić w wybrany przez Ciebie sposób:
Uszkodzoną szybę naprawimy lub wymienimy na szybę wysokiej jakości.
Wypowiedzenie możesz złożyć najpóźniej dzień przed końcem ubezpieczenia. Jeśli wysyłasz je pocztą, liczy się data stempla pocztowego.
Informacji udzielamy:
Wejdź na moje.pzu.pl i sprawdź, jaką ofertę przygotowaliśmy dla Ciebie na kolejny rok.
Tak. Możesz z niej korzystać do końca trwania polisy. Powinieneś zaktualizować dane, które są na niej wpisane. Pamiętaj, że taka polisa nie przedłuży się na następny rok automatycznie. Musisz kupić nową umowę ubezpieczenia na kolejny rok.
Tak, dzięki usłudze bezpośredniej likwidacji szkód, którą dostajesz razem z naszym OC, wystarczy, że zgłosisz szkodę u nas. My wypłacimy Ci odszkodowanie i zajmiemy się formalnościami z ubezpieczycielem sprawcy.
Tak. Kiedy będziesz podpisywała nową umowę OC lub AC, możesz dokupić opcję wykluczenia szkody w OC lub AC. Dzięki temu pierwsza szkoda z Twojego OC lub AC nie wpłynie na składkę w tym ubezpieczeniu w kolejnym roku.
Oczywiście. Każdy ze współwłaścicieli samochodu wypracowuje własną historię ubezpieczenia i może dostać zaświadczenie.
Zlecenie holowania nie jest zgłoszeniem szkody z AC.
Szkodę możesz zgłosić w wybrany przez Ciebie sposób:
Tak. Powinieneś zapłacić za ubezpieczenie.
Zgłoś uszkodzenia w wybrany przez Ciebie sposób:
Możesz to zrobić w wybrany przez Ciebie sposób:
Zwrot składki jest możliwy, jeśli nowy właściciel samochodu wypowie umowę ubezpieczenia przed jej końcem.
Aby otrzymać zwrot pieniędzy za umowy dobrowolne, powiadom nas jak najszybciej o sprzedaży samochodu. Masz na to 14 dni.
Podaj nam dane:
Możesz też dostarczyć nam kopię umowy kupna-sprzedaży lub faktury.
Zrób to w wybrany sposób:
Tak, ubezpieczenie jest ważne. Wraz z samochodem dziedziczone jest przez spadkobierców. Szczegóły znajdziesz w art. 922 k.c.
Zgodnie z prawem umowa trwa do końca okresu ubezpieczenia, który podany jest na polisie. Najczęściej wynosi 12 miesięcy. Umowę możesz zakończyć wcześniej tylko wtedy, gdy sprzedasz lub wyrejestrujesz samochód.
Tak. Odholujemy Twój samochód. Zadzwoń na naszą infolinię 801 102 102 i dowiedz się, na jakich warunkach możemy Ci udostępnić samochód zastępczy.
Tak, dokument ten zawiera wszystkie niezbędne dane (m.in. dane właściciela, pojazdu, zakres ubezpieczenia i informację o składce).
Możesz to zrobić w wybrany przez Ciebie sposób:
Nie. Zgłoszenie szkody z ubezpieczenia PZU Auto Szyba nie obciąża historii ubezpieczenia w AC.
Zadzwoń na naszą infolinię – 801 102 102. Zgłoś nam szkodę i umów się na oględziny samochodu w dogodnym dla Ciebie terminie i miejscu.
Nie. Zaświadczenie o przebiegu ubezpieczenia jest dokumentem dwujęzycznym. Zawiera informacje w języku polskim oraz angielskim.
Tak, ale potrzebujesz upoważnienia od tej osoby do uzyskania takiego dokumentu.
Zwiń
Ten materiał nie jest ofertą w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny. Szczegółowe informacje o zakresie ubezpieczenia, w tym o wyłączeniach i ograniczeniach odpowiedzialności PZU SA, znajdziesz w aktualnych ogólnych warunkach ubezpieczenia zamieszczonych w sekcji Dokumenty do pobrania.