Tu znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania o obsługę szkody lub świadczenia. Kliknij w kategorię, aby rozwinąć treść.
Opiekun klienta może skontaktować się z Tobą:
Możesz to zrobić na różne sposoby:
Możesz to zrobić na różne sposoby:
Możesz to zmienić na różne sposoby:
Zwiń
Tak. Potrzebujemy od Ciebie potwierdzenia, że zdarzenie było takie, jak opisałeś w oświadczeniu.
Jeżeli będzie taka potrzeba, skontaktuje się z Tobą opiekun klienta.
Mamy na to 14 dni od momentu, kiedy ją otrzymamy. Zazwyczaj trwa to krócej.
Możesz to zrobić na różne sposoby:
Możesz skorzystać z dwóch możliwości:
Prześlij nam dokument, który potwierdzi, że sprzedałeś ten pojazd. Możesz to zrobić na różne sposoby:
Tak, możesz to zrobić na różne sposoby:
Jeśli nie masz notatki policyjnej, my poprosimy o nią policję.
Potrzebujemy pełnej katy, a nie samego zaświadczenia.
Konieczne jest dołączenie pełnej historii choroby poszkodowanego dziecka, akt urodzenia dziecka, oświadczenie RODO prawnego opiekuna dziecka lub dziecka jeżeli jest pełnoletnie oraz dowód osobisty ubezpieczonego.
Wyślij nam akt zgonu, dowód osobisty osoby uprawnionej oraz dyspozycję wypłaty. Możemy też potrzebować karty zgonu lub dokumentacji medycznej z przyczyną śmierci osoby ubezpieczonej. O te dokumenty może poprosić Cię opiekun Twojej sprawy.
Jeśli pracownik administracji przekazał Ci taki protokół, prześlij nam jego zdjęcie lub skan. Możesz to zrobić na różne sposoby:
Jeśli go nie masz, opiekun klienta poprosi administrację, aby go przekazała.
Zrób zdjęcia uszkodzeń (zgodnie ze wskazówkami) i prześlij je do nas. Możesz to zrobić na różne sposoby:
Jeśli będziemy mieli dodatkowe pytania, skontaktujemy się z Tobą.
Zwiń
Nie musisz być przy oględzinach. Ważne jest tylko to, aby ktoś udostępnił naszemu pracownikowi Twoje mieszkanie.
Zrób zdjęcia uszkodzeń (zgodnie ze wskazówkami) i prześlij je do nas. Możesz to zrobić na różne sposoby:
Jeśli będziemy mieli dodatkowe pytania, skontaktujemy się z Tobą.
Wyślij do nas tę informację. Możesz to zrobić na różne sposoby:
Jeśli będziemy mieli dodatkowe pytania, skontaktujemy się z Tobą.
Opiekun klienta poinformuje Cię tak szybko, jak będzie to możliwe, jaką pomoc możemy zorganizować dla Ciebie.
Zazwyczaj nie jest konieczna. Staramy się podjąć decyzję na postawie zebranej dokumentacji medycznej.
W przypadku dwóch różnych wypadków czy zdarzeń zrób dwa osobne zgłoszenia.
Zwiń
Odpowiemy na Twoją reklamację do 30 dni od dnia, kiedy ją otrzymaliśmy.
W sprawach szczególnie skomplikowanych odpowiemy Ci w ciągu 60 dni.
Skontaktuj się z Opiekunem Klienta. Możesz to zrobić na różne sposoby:
Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie skorzystaj z Czatu.