O raporcie

Raport CX „Epoka nowych doświadczeń” to już trzecia odsłona z serii, której autorem jest PZU. Przygotowaliśmy ją we współpracy z partnerem merytorycznym firmą Digital University - wiodącą organizacją konsultingowo-edukacyjną w obszarze transformacji cyfrowej. W publikacji przyglądamy się trendom i technologiom, które obecnie mają największy wpływ na doświadczenia klientów i dzielimy się naszą wizją epoki nowych relacji z klientem.

Obszar customer experience pozostaje nadal bogaty w nowe perspektywy i inspiracje. Jako największy polski ubezpieczyciel od lat przywiązujemy ogromną wagę do obsługi klienta, rozumiejąc, że to właśnie satysfakcja klienta stanowi klucz do sukcesu. W najnowszej publikacji dzielimy się nie tylko wynikami naszych badań, ale także przenosimy się do świata technologii i jeszcze głębiej zanurzamy się w obszar digital.

Poprzednie edycje raportu, "Trwała przyjaźń z klientem" oraz "Z klientem na dobre i złe", były przestrzenią do podzielenia się dobrymi praktykami w zakresie CX. Pod lupę wzięto także doświadczenia klienta na różnych etapach jego ścieżki (customer journey), szczególnie w świecie cyfrowym. Najnowsza edycja raportu PZU nie tylko pokazuje obecne trendy w obszarze CX, ale także rzuca światło na to, co jeszcze przed nami, przewidując zmiany i rewolucje, które wpłyną na obsługę klienta w perspektywie 5, 10 i 15 lat.

W raporcie przedstawiamy:

Zobacz zaproszenie

W dzisiejszym świecie biznesu konkurencja jest ogromna, a klienci bardziej wymagający. Dbanie o ich dobre doświadczenia to filozofia działania nowoczesnych organizacji, w których customer experience jest na stałe wpisany w DNA funkcjonowania firmy.

Chcesz wiedzieć jak trendy i nowe technologie wpływają na doświadczenia klientów? Zapraszamy do lektury Raportu CX PZU „Epoka nowych doświadczeń”.

Czego dziś oczekują klienci?

Dlaczego warto przeczytać raport?

To wyjątkowe kompendium wiedzy na temat aktualnych i przyszłych trendów w obszarze CX. Stanowi nieocenione źródło inspiracji dla firm dążących do doskonałości w obsłudze klienta w dynamicznie zmieniającym się świecie cyfrowym.

  • Poznasz pogłębione spojrzenie na trend, ze szczególnym uwzględnieniem jego ewolucji na przestrzeni ostatnich lat oraz wpływu takich technologii jak sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe na codzienne interakcje klienta z marką. 
  • Dowiesz się jakie korzyści przynosi zastosowanie danego podejścia w obszarze customer experience (zarówno z perspektywy klienta, jak i biznesu), ale także poznasz wyzwania, przed którymi stają marki wykorzystujące nowe trendy w swoich strategiach. 
  • Zobaczysz wizję przyszłości. Nie ulega wątpliwości, że przyszłość obsługi klienta będzie jeszcze bardziej zautomatyzowana, spersonalizowana i zrównoważona pod względem społecznym i środowiskowym. W raporcie prezentujemy jakie trendy, technologie i dylematy będą determinować kształtowanie doskonałych doświadczeń klienta w najbliższych latach. 
  • Przeczytasz o technologiach jakie wywierają największy wpływ na wspomniane trendy i mogą być katalizatorem kolejnej rewolucji w obszarze Customer Experience.
 


 

Zamknij