Raport CX „Epoka nowych doświadczeń” to już trzecia odsłona z serii, której autorem jest PZU. Przygotowaliśmy ją we współpracy z partnerem merytorycznym firmą Digital University - wiodącą organizacją konsultingowo-edukacyjną w obszarze transformacji cyfrowej. W publikacji przyglądamy się trendom i technologiom, które obecnie mają największy wpływ na doświadczenia klientów i dzielimy się naszą wizją epoki nowych relacji z klientem.
Obszar customer experience pozostaje nadal bogaty w nowe perspektywy i inspiracje. Jako największy polski ubezpieczyciel od lat przywiązujemy ogromną wagę do obsługi klienta, rozumiejąc, że to właśnie satysfakcja klienta stanowi klucz do sukcesu. W najnowszej publikacji dzielimy się nie tylko wynikami naszych badań, ale także przenosimy się do świata technologii i jeszcze głębiej zanurzamy się w obszar digital.
Poprzednie edycje raportu, "Trwała przyjaźń z klientem" oraz "Z klientem na dobre i złe", były przestrzenią do podzielenia się dobrymi praktykami w zakresie CX. Pod lupę wzięto także doświadczenia klienta na różnych etapach jego ścieżki (customer journey), szczególnie w świecie cyfrowym. Najnowsza edycja raportu PZU nie tylko pokazuje obecne trendy w obszarze CX, ale także rzuca światło na to, co jeszcze przed nami, przewidując zmiany i rewolucje, które wpłyną na obsługę klienta w perspektywie 5, 10 i 15 lat.
W dzisiejszym świecie biznesu konkurencja jest ogromna, a klienci bardziej wymagający. Dbanie o ich dobre doświadczenia to filozofia działania nowoczesnych organizacji, w których customer experience jest na stałe wpisany w DNA funkcjonowania firmy.
Chcesz wiedzieć jak trendy i nowe technologie wpływają na doświadczenia klientów? Zapraszamy do lektury Raportu CX PZU „Epoka nowych doświadczeń”.
To wyjątkowe kompendium wiedzy na temat aktualnych i przyszłych trendów w obszarze CX. Stanowi nieocenione źródło inspiracji dla firm dążących do doskonałości w obsłudze klienta w dynamicznie zmieniającym się świecie cyfrowym.