<desktop>
Obecnie technologia rozwija się wykładniczo i jest niezbędna, aby spełniać oczekiwania klientów. Przemyślane wykorzystanie nowoczesnych rozwiązań może w znaczący sposób wspierać budowanie pozytywnych relacji z klientami, optymalizację procesów obsługi oraz identyfikację potrzeb klientów. Jaki ma to wpływ na satysfakcję klienta i jak wykorzystywać innowacje w codziennej pracy?
W kolejnym, ostatnim odcinku z cyklu rozmów „CX w praktyce”, Marcin Kurczab – dyrektor ds. innowacji w PZU oraz Iza Bartnicka – head of business development Digital University rozmawiają o tym, w jaki sposób nowe technologie mogą wspierać projektowanie pozytywnych oświadczeń klientów.
Zapraszamy!
<mobile>
Obecnie technologia rozwija się wykładniczo i jest niezbędna, aby spełniać oczekiwania klientów. Przemyślane wykorzystanie nowoczesnych rozwiązań może w znaczący sposób wspierać budowanie pozytywnych relacji z klientami, optymalizację procesów obsługi oraz identyfikację potrzeb klientów. Jaki ma to wpływ na satysfakcję klienta i jak wykorzystywać innowacje w codziennej pracy?
W kolejnym, ostatnim odcinku z cyklu rozmów „CX w praktyce”, Marcin Kurczab – dyrektor ds. innowacji w PZU oraz Iza Bartnicka – head of business development Digital University rozmawiają o tym, w jaki sposób nowe technologie mogą wspierać projektowanie pozytywnych oświadczeń klientów.
Zapraszamy!
<desktop>
Czy wiesz, że wzmianki w mediach społecznościowych mają ogromną siłę? Jedna może trafić do ponad 1000 odbiorców. Dlatego warto śledzić media społecznościowe, aby negatywne komentarze nie przerodziły się w kryzys wizerunkowy. Jak wówczas reagować, aby zadbać o pozytywne doświadczania klientów?
W kolejnym odcinku z cyklu rozmów „CX w praktyce”, Wiola Łada-Szewczenko, dyrektor ds. digital marketingu i badań w PZU oraz Mikołaj Winkiel, chief evangelist w Brand24, rozmawiają o znaczeniu social listeningu w komunikacji z klientem i kreowaniu pozytywnego CX.
Zapraszamy!
<mobile>
Czy wiesz, że wzmianki w mediach społecznościowych mają ogromną siłę? Jedna może trafić do ponad 1000 odbiorców. Dlatego warto śledzić media społecznościowe, aby negatywne komentarze nie przerodziły się w kryzys wizerunkowy. Jak wówczas reagować, aby zadbać o pozytywne doświadczania klientów?
W kolejnym odcinku z cyklu rozmów „CX w praktyce”, Wiola Łada-Szewczenko, dyrektor ds. digital marketingu i badań w PZU oraz Mikołaj Winkiel, chief evangelist w Brand24, rozmawiają o znaczeniu social listeningu w komunikacji z klientem i kreowaniu pozytywnego CX.
Zapraszamy!
<desktop>
Badanie satysfakcji klientów to nieodłączny element procesu tworzenia i weryfikacji strategii CX. Dlaczego warto poznać perspektywę klienta? Jaka jest rola i znaczenie wskaźników satysfakcji oraz jak uzyskać wiarygodne wyniki? Czy warto walczyć o każdy punkt wskaźnika NPS?
W trzecim odcinku z cyklu rozmów „CX w praktyce” pt. Głos klienta, Anna Kowalska - kierowniczka Zespołu Wiedzy o Kliencie w PZU oraz Karolina Wolszczak-Bilska - kierowniczka Zespołu Projektowania Doświadczeń Klienckich w PZU, rozmawiają na tematy związane z badaniami satysfakcji klienta, wskaźnikiem Net Promoter Score (NPS) oraz wdrażaniem usprawnień, które poprawiają doświadczenia klientów.
Zapraszamy!
<mobile>
Badanie satysfakcji klientów to nieodłączny element procesu tworzenia i weryfikacji strategii CX. Dlaczego warto poznać perspektywę klienta? Jaka jest rola i znaczenie wskaźników satysfakcji oraz jak uzyskać wiarygodne wyniki? Czy warto walczyć o każdy punkt wskaźnika NPS?
W trzecim odcinku z cyklu rozmów „CX w praktyce” pt. Głos klienta, Anna Kowalska - kierowniczka Zespołu Wiedzy o Kliencie w PZU oraz Karolina Wolszczak-Bilska - kierowniczka Zespołu Projektowania Doświadczeń Klienckich w PZU, rozmawiają na tematy związane z badaniami satysfakcji klienta, wskaźnikiem Net Promoter Score (NPS) oraz wdrażaniem usprawnień, które poprawiają doświadczenia klientów.
Zapraszamy!
<desktop>
Budowanie i zarządzanie doświadczeniami klientów jest jednym z kluczowych aspektów współczesnego zarządzania małymi, średnimi i dużymi firmami. Skuteczny rozwój Customer Experience wymaga jednak patrzenia poza utartymi schematami, poza własną branżą. Tworzenie wyjątkowych doświadczeń klientów wymaga inspirowania się i adoptowania pomysłów z innych obszarów rynku.
W drugim odcinku serii CX w praktyce, Aleksandra Agatowska, prezes Zarządu PZU Życie – promotorka działań proklienckich oraz Dominika Żak – założycielka marki DeeZee rozmawiają o zarządzaniu doświadczeniami klienta, o czerpaniu inspiracji, o różnicach jak i punktach wspólnych, a także o przyszłości CX z perspektywy biznesu.
Zapraszamy!
<mobile>
Budowanie i zarządzanie doświadczeniami klientów jest jednym z kluczowych aspektów współczesnego zarządzania małymi, średnimi i dużymi firmami. Skuteczny rozwój Customer Experience wymaga jednak patrzenia poza utartymi schematami, poza własną branżą. Tworzenie wyjątkowych doświadczeń klientów wymaga inspirowania się i adoptowania pomysłów z innych obszarów rynku.
W drugim odcinku serii CX w praktyce, Aleksandra Agatowska, prezes Zarządu PZU Życie – promotorka działań proklienckich oraz Dominika Żak – założycielka marki DeeZee rozmawiają o zarządzaniu doświadczeniami klienta, o czerpaniu inspiracji, o różnicach jak i punktach wspólnych, a także o przyszłości CX z perspektywy biznesu.
Zapraszamy!
<desktop>
Doświadczenie klienta (Customer Experience) stanowi fundament tworzenia wartości rynkowej, która wpływa na rozwój firmy oraz osiągnięcie przewagi konkurencyjnej.
W pierwszym odcinku serii CX w praktyce, Mirosław Mikłos - Dyrektor Biura Zarządzania Doświadczeniami Klienta w PZU i Marta Łukawska-Daruk - partner zarządzająca w firmie CustomerMatters rozmawiają o tym dlaczego doświadczania klienta są tak ważne zarówno dla klientów, jak i dla firm, oraz jak budować proces obsługi na każdym etapie ścieżki klienta, by zadbać o jego satysfakcję.
Zapraszamy!
<mobile>
Doświadczenie klienta (Customer Experience) stanowi fundament tworzenia wartości rynkowej, która wpływa na rozwój firmy oraz osiągnięcie przewagi konkurencyjnej.
W pierwszym odcinku serii CX w praktyce, Mirosław Mikłos - Dyrektor Biura Zarządzania Doświadczeniami Klienta w PZU i Marta Łukawska-Daruk - partner zarządzająca w firmie CustomerMatters rozmawiają o tym dlaczego doświadczania klienta są tak ważne zarówno dla klientów, jak i dla firm, oraz jak budować proces obsługi na każdym etapie ścieżki klienta, by zadbać o jego satysfakcję.
Zapraszamy!