.
Przystąpienie do ubezpieczenia
Przystąpienie online
W celu przystąpienia do ubezpieczenia należy wypełnić deklarację przystąpienia. Można to zrobić elektronicznie przez mojePZU. Przystępowanie on-line jest dwuetapowe:
-
1 etap – wypełnij formularz zgłoszeniowy.
WYPEŁNIj formularz -
2 etap – przystąp do ubezpieczenia w mojePZU: www.moje.pzu.pl lub w aplikacji mobilnej.
Pamiętaj o wniosku o dokonywanie potrąceń. Pobierz go, wydrukuj, wypełnij, podpisz i dostarcz do zakładu pracy.
Pomoc w sytuacji gdy...
wypełnisz formularz po raz pierwszy
Wkrótce e-mail podany w formularzu wyślemy Ci wiadomość. Dowiesz się z niej, jak przystąpić do ubezpieczenia.
po wypełnieniu formularza nie dostaniesz wiadomości e-mail
Jeśli e-mail do Ciebie nie dotarł, sprawdź folder SPAM.
ponownie wypełnisz formularz i masz konto w mojePZU
Zaloguj się do mojePZU, wejdź w zakładkę Oferta PZU i wybierz Oferta grupowa. Znajdziesz tam ofertę ubezpieczenia grupowego i wypełnisz deklarację przystąpienia. Jeśli nie pamiętasz hasła do mojePZU, skorzystaj z opcji przypomnij hasło lub zadzwoń na naszą infolinię.
masz konto w mojePZU i kolejny raz wypełniasz formularz – przed upływem 3 dni
Po przesłaniu przez Ciebie pierwszego formularza na podany e-mail wysłaliśmy wiadomość. Znajdziesz w niej informację, jak założyć konto i sprawdzić szczegóły ubezpieczenia.
ponownie wypełnisz formularz i nie masz konta w mojePZU
Sprawdź swoją skrzynkę e-mailową i odszukaj wiadomość, którą Ci wysłaliśmy wcześniej. Znajdziesz w niej informację jak założyć konto i sprawdzić szczegóły ubezpieczenia.
nie masz konta w mojePZU i kolejny raz wypełniasz formularz – przed upływem 3 dni
Po przesłaniu przez Ciebie pierwszego formularza na podany e-mail wysłaliśmy wiadomość. Znajdziesz w niej informację, jak założyć konto i sprawdzić szczegóły ubezpieczenia.
kolejny raz wypełniasz formularz – po upływie 3 dni
Na e-mail podany w formularzu wyślemy Ci wiadomość. Dowiesz się z niej, jak przystąpić do ubezpieczenia.
do formularza wpiszesz błędne dane i masz konto w mojePZU
Jeśli w formularzu są błędne dane, zaloguj się do mojePZU i sprawdź, czy na Twoim koncie jest widoczna oferta.
w formularzu są błędne dane i nie masz konta w mojePZU
Jeśli w formularzu są błędne dane, a nie masz konta w mojePZU, nie otrzymasz żadnej informacji. W takiej sytuacji - po upływie 3 dni - ponownie wypełnij formularz.
podano inny adres e-mail niż wskazany na koncie mojePZU
Wiadomości e-mail przyjdzie na adres powiązany z kontem mojePZU.
oferta, którą Ci wysłaliśmy, jest już nieaktywna
Jeśli wiadomość z ofertą przystąpienia do ubezpieczenia grupowego jest już nieaktywna, wypełnij jeszcze raz formularz i prześlij nam swoje dane. Na Twój e-mail wyślemy Ci informację z dalszymi krokami.
Program ubezpieczenia składa się z:
- Podstawowego ubezpieczenia na życie,
- PZU W Razie Wypadku.
Poznaj korzyści nowego programu ubezpieczeniowego
- Szeroki zakres ubezpieczenia niedostępny dla klientów indywidualnych.
- Ochrona ubezpieczeniowa działa przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, w kraju i za granicą.
- Można ubezpieczyć na tych samych warunkach członka rodziny – małżonka albo partnera życiowego oraz pełnoletnie dziecko.
- Rozszerzyliśmy definicję małżonka o partnera życiowego, którego wskażesz w deklaracji.
- Szybka i łatwa wypłata świadczeń
Do programu przystąpić mogą wszyscy pracownicy, małżonkowie/partnerzy życiowi oraz pełnoletnie dzieci, którzy nie ukończyli 69 lat.
Klub PZU Pomoc w Życiu – cała rodzina w dobrych rękach
Klub PZU Pomoc w Życiu
Klub PZU Pomoc w Życiu to bezpłatny program lojalnościowy, który zapewnia wiele korzyści:
- rabaty na produkty i usługi naszych partnerów i zniżki na produkty znanych marek,
- tzw. Usługę na życzenie – przydatną w różnych sytuacjach życiowych.
Przykładowe oferty: rabaty na sprzęt elektroniczny, ubrania, kosmetyki czy noclegi w hotelach, zniżka na ubezpieczenie turystyczne, specjalna oferta ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW).
W Klubie PZU Pomoc w Życiu możesz korzystać bez ograniczeń z Usługi na życzenie. Zapewnia ona szybkie wsparcie w codziennych sprawach. Pomożemy zorganizować m.in.:
- holowanie auta albo jego wynajem,
- pomoc fachowca (np. hydraulika, elektryka),
- wyjazd na wakacje (rezerwacja hotelu, wycieczki, biletów na podróż itp.).
Jeśli pracownik należy do klubu, oszczędza czas – nie musi samodzielnie poszukiwać sprawdzonego fachowca czy firmy usługowej.
Dane kontaktowe
Wsparcie techniczne aplikacji mojePZU
Infolinia: 801 102 108
Dokumenty
Dokumenty
Informacja prawna
Zakładem ubezpieczeń jest PZU Życie SA. Ten materiał nie jest ofertą w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Szczegółowe informacje dotyczące ubezpieczeń, w tym definicje zdarzeń objętych ochroną, zakresu odpowiedzialności, wyłączeń i ograniczeń odpowiedzialności zawarte są w aktualnych ogólnych warunkach ubezpieczeń, dostępnych u naszych agentów, w naszych oddziałach i na stronie pzu.pl. Jeśli chcą Państwo zawrzeć umowę, prosimy o kontakt z przedstawicielem PZU Życie SA.