.
Rejestracja kodem zakładu pracy w mojePZU dOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Wypełnienie deklaracji przystąpienia
Przejdź do oferty ubezpieczenia grupowego w mojePZU
Wypełnij ankietę potrzeb
Krok 4.W ankiecie wybierz ubezpieczenia, do których chcesz przystąpić. Określ, czy do ubezpieczenia opieka medyczna przystępujesz sam, czy z bliskimi – zaznacz wybrane osoby.
Wybierz interesujące Cię ubezpieczenia
Krok 5. Wybierz wariant ubezpieczenia, do którego chcesz przystąpić. Zaznacz oświadczenie i przejdź dalej.
Krok 6. Zapoznaj się z podsumowaniem wybranych wariantów/wariantu ubezpieczenia.
Uzupełnij brakujące dane
Krok 7. Uzupełnij dane, np. datę i formę zatrudnienia, uposażonych.
Krok 8. Wprowadź dane bliskich, których chcesz ubezpieczyć w opiece medycznej (zgodnie z wyborem dokonanym w ankiecie).
Wyślij deklaracje
Krok 9. Zaznacz zgody i oświadczenia, a następnie wyślij deklarację do zakładu pracy. W przypadku, gdy chcesz współubezpieczyć pełnoletnich bliskich w opiece medycznej – wyślij w pierwszej kolejności deklarację do zaakceptowania bliskim.
- Wysłanie deklaracji do zakładu pracy.
b. Wysłanie do potwierdzenia przez bliskich.
Akceptacja przystąpienia osoby bliskiej do oferty zdrowotnej
Akceptacja przystąpienia bliskiego
Krok 1. Akceptacja propozycji przystąpienia przez bliskiego.
a. Kliknij Sprawdź szczegóły.
b. Kliknij Wyświetl pełen zakres wybranego ubezpieczenia
c. Zapoznaj się z ofertą ubezpieczenia i powiązanymi z nią dokumentami.
d. Zaakceptuj lub odrzuć przystąpienie do ubezpieczenia opieka medyczna.
Informacja prawna
Zakładem ubezpieczeń jest PZU Życie SA. Ten materiał nie jest ofertą w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Szczegółowe informacje dotyczące ubezpieczeń, w tym definicje zdarzeń objętych ochroną, zakresu odpowiedzialności, wyłączeń i ograniczeń odpowiedzialności zawarte są w aktualnych ogólnych warunkach ubezpieczeń, dostępnych u naszych agentów, w naszych oddziałach i na stronie pzu.pl. Jeśli chcą Państwo zawrzeć umowę, prosimy o kontakt z przedstawicielem PZU Życie SA.