Konto w mojePZU to:
- dostępność – możesz korzystać ze wszystkich udogodnień zarówno na komputerze, jak i telefonie,
- nowoczesność – mojePZU to samoobsługowa platforma, która ułatwi Ci korzystanie z usług Grupy PZU,
- bezpieczeństwo – dzięki elektronicznym formularzom znika ryzyko, że osoby postronne uzyskają dostęp do Twoich danych,
- wygoda i oszczędność – zyskujesz czas, bo korzystasz z serwisu zawsze tam, gdzie chcesz i kiedy potrzebujesz. Dzięki elektronicznym formularzom oszczędzasz papier i chronisz środowisko.
Pytania i odpowiedzi
mojePZU
- Dla kogo przeznaczone jest mojePZU?
Serwis mojePZU przeznaczony jest dla klientów PZU (osób fizycznych i osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą).
- Jakie możliwości daje mojePZU?
Użytkownicy posiadający konto w mojePZU mogą m.in. w wygodny sposób: zarządzać swoimi polisami, umawiać wizyty lekarskie i badania, obliczyć składkę ubezpieczenia, kupić polisę lub opłacić ofertę od agenta. W serwisie mojePZU można również zaktualizować dane osobowe oraz zarządzać udzielonymi zgodami marketingowymi.
- Czy trzeba mieć konto w mojePZU aby korzystać z serwisu?
Nie, użytkownicy niezalogowani mają możliwość kalkulacji składki i zakupu online ubezpieczenia lub zakupu pojedynczej wizyty lekarskiej. Użytkownicy zalogowani mają dostępne dodatkowo inne funkcjonalności, m.in. umówienie wizyty, podgląd wybranych polis życiowych i majątkowych, czy sprawdzić status szkody.
- Jak założyć konto w mojePZU?
Jeżeli jesteś już Klientem PZU to wejdź na stronę moje.pzu.pl/self-registration i wpisz swoje dane osobowe: imię nazwisko i PESEL. Następnie potwierdzimy Twoją dane poprzez weryfikację e-mail lub SMS. Po pozytywnej weryfikacji na ostatnim kroku poprosimy o wpisanie wymaganych danych oraz zapoznanie się ze zgodami i oświadczeniami. W przypadku pytań prośba o kontakt z Infolinią 801 102 007
Zwiń
Aplikacja mobilna mojePZU
- Jak uzyskać dostęp do aplikacji?
Aktywować aplikację mogą tylko posiadacze konta mojePZU. Pobranie i korzystanie z aplikacji może wiązać się ze standardowymi opłatami za przesyłanie danych, zgodnie z taryfą operatora. Koszt połączeń na Infolinię PZU realizowanych przez aplikację jest zgodny z cennikiem operatora.
- Jak aktywować aplikację?
Aktywacja aplikacji przebiega w 3 prostych krokach:
1. Zaloguj się swoim loginem i hasłem przypisanymi do portalu mojePZU
2. Wpisz kod SMS przesłany na numer telefonu przypisany do Twojego konta
3. Nadaj PIN, służący do logowania w aplikacji.
- Jak ustawić bezpieczny PIN w aplikacji?
Dla własnego bezpieczeństwa ważne jest, aby nadany PIN nie był taki sam jak kod do telefonu, innych aplikacji lub banku. Wymyśl więc unikalny PIN dla aplikacji mojePZU.
Ważne jest dla nas bezpieczeństwo Twoich danych. Dlatego ułóż swój PIN tak, aby zawierał od 4 do 8 różnych cyfr. Już 4 cyfry pozwalają stworzyć 10 tysięcy kombinacji, 8 cyfr pozwala stworzyć takich kombinacji sto milionów! Pamiętaj, im dłuższy PIN, tym Twoje dane są bezpieczniejsze.
Nie wpisuj najpopularniejszych i najprostszych do odgadnięcia kombinacji oraz ciągu takich samych liczb (np. 1234, 1111 itd.). Tak samo jest z datą Twoich urodzin. Osoby, które Cię znają, mogą łatwo odgadnąć Twój PIN.
Nie używaj tego samego PINu do aplikacji mojePZU i do odblokowania telefonu.
- Kiedy zmienić PIN w aplikacji?
Dobrą praktyką bezpieczeństwa jest cykliczna zmiana haseł i PINów. Zmiany takiej należy dokonać również wtedy, kiedy zauważasz sytuacje, mogące świadczyć o próbie wykradzenia Twoich danych. Sytuacje świadczące o takich próbach występują wtedy, gdy:
- Zauważyłeś coś podejrzanego na swoim koncie mojePZU
- Przypuszczasz, że ktoś do kogo nie masz zaufania zna Twoje hasło/PIN
- Zauważyłeś podejrzaną aktywność w swojej skrzynce e-mail lub na innych kontach internetowych
- Usunąłeś ostatnio ze swojego systemu złośliwe oprogramowanie.
Pamiętaj: Jeśli otrzymasz wiadomość e-mail z prośbą o zmianę hasła, może to być przypadek wyłudzania danych. Zamiast klikać podejrzany link w wiadomości e-mail, wystarczy zalogować się do konta mojePZU, wpisując ręcznie adres www.moje.pzu.pl.
- Na czym polega biometryka w aplikacji?
Dla wygody naszych Klientów postanowiliśmy ułatwić sposób logowania się do aplikacji. Klient sam wybiera sposób, w jaki chce się logować do aplikacji mojePZU – PIN, logowanie odciskiem palca lub przy pomocy rozpoznawania twarzy (Face ID).
Włączenie możliwości biometrycznych na urządzeniach mobilnych jest obecnie jednym z najlepszych działań, które możesz podjąć, aby zapewnić bezpieczeństwo swojego konta.
Pamiętaj: Udostępniając urządzenie mobilne innym użytkownikom logującym się do niego z użyciem biometryki, ponosisz ryzyko związane z możliwością zalogowania się przez osoby niepowołane do aplikacji mojePZU.
- Jak rozłączyć konto z aplikacją?
Ze względów bezpieczeństwa aplikacja mojePZU mobile na telefonie może być połączona z kontem jednego użytkownika.
Jeżeli chcesz zmienić użytkownika aplikacji, telefon zmienia właściciela lub potrzebujesz rozłączyć swoje konto z aplikacją możesz to zrobić poprzez:
- Wpisanie 3 krotnego błędnego PINu w aplikacji
- Kontakt z infolinią PZU: 801 102 007
- Usunięcie aplikacji bądź jej danych z pamięci telefonu.
- Jak zamknąć konto w mojePZU?
Jeżeli chcesz zamknąć konto w mojePZU, wyślij prośbę na moje@pzu.pl lub zadzwoń na naszą infolinię - 801 102 007 lub 22 566 50 07 (opłata zgodna z taryfą operatora).
Zwiń
Zasady korzystania ze zniżek w aplikacji mobilnej
- Jak skorzystać ze zniżki?
Wystarczy okazać kod uprawniający do zniżki (kod zniżki), która wyświetla Ci się w aplikacji mojePZU mobile. Numer ten należy podać przed zawarciem umowy ubezpieczenia. Po pozytywnej weryfikacji zostanie udzielona zniżka.
- Kiedy obowiązuje zniżka?
Kiedy Ubezpieczony wskazany na przygotowywanej polisie, w której zostanie zastosowana zniżka jest posiadaczem numeru uprawniającego do zniżki, zamieszczonego w aplikacji.
Zniżka ma zastosowanie do umów ubezpieczenia zawieranych z 12-miesięcznym okresem ubezpieczenia, za wyjątkiem umów PZU Wojażer, które mogą być zawarte na okresy krótsze.
- Kiedy zniżka nie obowiązuje?
- W umowach generalnych zawartych między PZU SA a leasingodawcą.
- W generalnych umowach flotowych.
- W przypadku pojazdów:
- wykorzystywanych jako taksówki osobowe lub do zarobkowego przewozu osób,
- wynajmowanych zarobkowo w ramach działalności gospodarczej w zakresie wynajmu pojazdów,
- udostępnianych jako pojazdy zastępcze na zasadach innych niż wynajem pojazdu,
- wykorzystywanych do przewozu przesyłek kurierskich,
- wykorzystywanych do jazd interwencyjnych lub patrolowych w ramach działalności gospodarczej, która polega na ochronie osób lub mienia,
- wykorzystywanych do nauki jazdy,
- wykorzystywanych do jazd wyścigowych lub konkursowych albo treningów do tych jazd.
- O czym należy pamiętać?
Uzyskanie uprawnień do Zniżki w trakcie obowiązywania umowy ubezpieczenia nie stanowi podstawy do zmiany tej umowy poprzez zastosowanie Zniżki.
W ramach jednej umowy ubezpieczenia przysługuje tylko jedna przedmiotowa Zniżka niezależnie od liczby ubezpieczonych uprawnionych do Zniżki występujących w tej umowie ubezpieczenia.
Zniżka nie podlega łączeniu z innymi zniżkami promocyjnymi, za wyjątkiem: centralnej zniżki promocyjnej „Karta Dużej Rodziny” (w zakresie PZU Wojażer i PZU Dom), centralnej zniżki promocyjnej „PROMOKODY” (w zakresie PZU Auto i PZU Dom).
Naliczanie Zniżki nie może naruszać regulacji taryfowych dla danego produktu ubezpieczeniowego dotyczących składki minimalnej.
Zwiń