Contact Center

Contact Center PZU to nie tylko największe w Polsce centrum obsługi, ale również przestrzeń, gdzie ponad 2000 pracowników codziennie wprowadza pozytywną energię i przyjazną atmosferę. Naszym zadaniem jest doradzanie klientom, organizowanie pomocy i wsparcia w każdej, nawet najtrudniejszej sytuacji. Robimy to w sposób tradycyjny (telefon i list) oraz wykorzystując zdalne kanały (e-mail, czat, video, Messenger).

Aplikuj

Co nas wyróżnia

Kompleksowa obsługa

Nasze Contact Center to miejsce, gdzie klienci mogą zgłaszać szkody, kupić ubezpieczenie oraz umówić wizyty lekarskie. Wspieramy również naszych agentów i  zatrudnione osoby, zarządzając dokumentacją i pomagając w obsłudze systemów IT.

Przyjazna atmosfera

PZU to miejsce, gdzie dbamy nie tylko o klientów, ale również o pasje zatrudnionych u nas osób, promując aktywność sportową, wydarzenia kulturalne i inicjatywy proekologiczne. 

Rozwój i awans

Dajemy naszym współpracownikom przestrzeń na rozwój zawodowy i osobisty. Posiadamy rozbudowany system szkoleń, w trakcie których dzielimy się wiedzą. Tworzymy również indywidualne plany rozwoju oraz umożliwiamy podwyższenie zarobków wraz ze wzrostem kompetencji i zaangażowania. 

Oferujemy

W wybranych zespołach proponujemy współpracę zdalną – po pełnym wdrożeniu swoje zadania możesz realizować np. z domu.

Dogodne lokalizacje i nowoczesne biura.

Wynagrodzenie w oparciu o stawkę godzinową oraz atrakcyjny system efektywnościowy

Prawdopodobnie najlepiej funkcjonujące sekcje sportowe w kraju np. biegowa, taneczna, żeglarska.

Niezapomniane eventy integracyjno-sportowe, np. Siatkowisko, wieczory planszówek, konkursy z nagrodami.

Produkty bankowe na korzystnych warunkach.


 

Proces rekrutacji

Aplikujesz na wybraną ofertę

Sprawdź aktualne oferty pracy.

Pierwszy kontakt telefoniczny

Zadzwonimy, żeby Cię poznać i zaproponować rozmowę rekrutacyjną.

Rozmowa rekrutacyjna

To okazja, aby porozmawiać o współpracy. Ty decydujesz, jaką formę będzie miała: możemy kontynuować rozmowy przez telefon, spotkać się online lub w jednym z naszych biur.

Zadanie rekrutacyjne

Wyślemy Ci krótkie zadanie do wykonania online, dzięki któremu będzie możliwość poznania naszych głównych działań. 

Informacja zwrotna

Zapraszamy do współpracy! A jeśli tym razem się
nie udało - poinformujemy Cię o tym.

Pierwsze szkolenie

Spotykamy się na szkoleniu przygotowującym do współpracy.

Dołącz do naszego zespołu!


Praca w Contact Center PZU to możliwość rozwoju zawodowego, jak również uczestnictwa w tworzeniu pozytywnych doświadczeń naszych klientów. Jesteśmy zespołem, który każdego dnia przekracza standardy obsługi klienta, tworząc miejsce pełne zaufania i profesjonalizmu.


Jeśli chcesz być częścią firmy, która stawia na ludzi i ich potrzeby, czekamy właśnie na Ciebie! 
 

Poznaj nasze oferty pracy

 

 


 

Zamknij