Powrót

Specjalista ds. Wsparcia Obsługi w Centrum Telemedycznym (PZU Zdrowie)

Miejscowość
Warszawa, mazowieckie
Nr ref.000018376
Publikacja2 dni temu
Termin składania aplikacji2024-07-29
Tryb pracypraca hybrydowa
Aplikuj teraz
Powrót

Podobne oferty

Twój zakres obowiązków

  • Ustalanie harmonogramu pracy lekarzy oraz wprowadzanie grafików do systemu
  • Obsługa zapytań oraz reklamacji Pacjentów
  • Realizacja bieżących zadań w Centrum Telemedycznym PZU Zdrowie
  • Zapewnienie profesjonalnej obsługi Pacjentów
  • Zapewnienie przepływu informacji i dokumentów

Nasze wymagania

  • Masz znajomość pakietu Office (Word, PowerPoint, Excel)
  • Masz dobrą organizację pracy i zaangażowanie
  • Masz umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
  • Najbardziej zielone biuro w Warszawie (PZU Park) ze strefami relaksu i siłownią

To oferujemy

  • Praca w modelu hybrydowym z elastycznymi godzinami rozpoczęcia
  • Umowa zlecenie
  • Szkolenie wstępne i wsparcie wykwalifikowanej kadry
  • Możliwość nabycia wiedzy i doświadczenia w prężnie rozwijającej się firmie o stabilnej pozycji rynkowej
  • Najbardziej zielone biuro w Warszawie (PZU Park) ze strefami relaksu i siłownią

Nie czekaj i zgłoś się już dziś

Aplikuj teraz
Zamknij