Realizowanie projektów Fundacji PZU poprzez analizę potrzeb, wyznaczenie celów, planowanie harmonogramów, monitoring budżetu, współpracę z partnerami społecznymi
Przygotowywanie raportów z realizacji projektów, reagowanie na zagrożenia w ich realizacji, rekomendowanie modyfikacji ustalonych celów, harmonogramu, budżetu itp.
Koordynowanie procesu przyznawania dotacji – weryfikacja i rekomendowanie wyboru złożonych wniosków oraz monitorowanie procesu zawarcia umowy i wykorzystania budżetu
Ocena efektywności prowadzonych działań na podstawie analizy wskaźników i rekomendowanie na ich podstawie zmian w realizacji projektów
Współpraca z organizacjami non-profit – wymiana doświadczeń, realizacja wspólnych projektów
Rekomendowanie nowych, niestandardowych działań w oparciu o analizę trendów rynkowych
Nasze wymagania
3-letnie doświadczenie w organizacjach non-profit, projektach społecznych i pokrewnych
Znajomość zasad funkcjonowania fundacji i innych organizacji pożytku publicznego oraz budowanie i utrzymywanie relacji z organizacjami non-profit i beneficjentami
Wiedza z zakresu zarządzania projektami
Wykształcenie wyższe w obszarze zarządzania (zwłaszcza zarządzania projektami), prawa, ekonomii, socjologii, psychologii, administracji, pedagogiki, kulturoznawstwa i pokrewne
Język angielski na poziomie umożliwiającym komunikację słowną i pisemną w zakresie merytorycznym
Wiedza z zakresu dezinformacji będzie dodatkowym atutem
Proaktywność w działaniu, umiejętność wyszukiwania nowych rozwiązań i usprawnień
To oferujemy
Praca w modelu hybrydowym z elastycznymi godzinami rozpoczęcia
Umowa o pracę
Motywujący system wynagrodzeń
Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych
Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów
Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 15 sekcji PZU Sport Team (od Badmintona – po Żeglarstwo)
Najbardziej zielone biuro w Warszawie (PZU Park) ze strefami relaksu i siłownią