Powrót

Analityk ds. Raportowania i Rozwoju (PZU CO SA)

Miejscowość
Warszawa, mazowieckie
Nr ref.000019783
Publikacja6 dni temu
Termin składania aplikacji2025-03-03
Sposób rekrutacji
Rekrutacja online
Tryb pracypraca hybrydowa
Aplikuj teraz
Powrót

Podobne oferty

Twój zakres obowiązków

  • Tworzenie raportów operacyjnych i zarządczych, w tym raportowanie wskaźników dla całego Contact Center oraz rozwijanie istniejących raportów poprzez ich cykliczny przegląd, aktualizację zgodnie z potrzebami biznesowymi i wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych
  • Zapewnienie wysokiej jakości danych poprzez weryfikację ich kompletności i integralności
  • Inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań raportowych, a także optymalizacja procesów raportowania w celu poprawy jakości danych
  • Rozszerzanie zakresu raportowania na nowe obszary działalności poprzez opracowywanie założeń, uzgadnianie ich z przełożonymi oraz testowanie i wdrażanie nowych rozwiązań
  • Analiza danych i rekomendowanie zmian optymalizacyjnych, obejmujących m.in. usprawnienia procesów, narzędzi do gromadzenia i przetwarzania danych oraz rozwiązania wpływające na politykę kosztową (np. redukcję kosztów, zwiększenie efektywności, wzrost sprzedaży)
  • Udział w przygotowywaniu budżetu rocznego poprzez tworzenie narzędzi budżetowych, kontrolę jakości danych oraz przestrzeganie harmonogramów
  • Prowadzenie szkoleń z zakresu raportowania dla osób funkcyjnych i konsultantów na podstawie autorskich materiałów
  • Przekazywanie kluczowych informacji kierownikom zespołów i koordynatorom projektów, wspierając ich w podejmowaniu decyzji budżetowych i realizacji KPI

Nasze wymagania

  • Min. 2 lata doświadczenia w analizie danych, informatyce lub pokrewnym obszarze.
  • Wykształcenie wyższe (lub w trakcie studiów) na kierunku matematyka, statystyka, informatyka lub pokrewnym
  • Umiejętność analizy i wizualizacji danych oraz tworzenia modeli statystycznych
  • Zaawansowana znajomość Excela, w tym Power Query i programowania w VBA
  • Znajomość relacyjnych baz danych (np. MS Access, SAS Enterprise Guide)
  • Zrozumienie wskaźników kluczowych dla funkcjonowania Contact Center
  • Znajomość SharePoint, HTML, Java lub narzędzi BI będzie dodatkowym atutem
  • Bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność

To oferujemy

  • Praca w modelu hybrydowym
  • Umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa
  • Motywujący system wynagrodzeń
  • Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
  • Opieka medyczna w PZU Zdrowie
  • Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
  • Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
  • Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
  • Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych
  • Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów
  • Coroczne konferencje i inicjatywy promujące rozwój kompetencji przyszłości, z udziałem uznanych prelegentów
  • Programy i działania wellbeingowe dla pracowników
  • 2 dni w roku na wolontariat pracowniczy (możesz zrealizować autorski projekt wolontariacki lub wziąć udział w akcji zorganizowanej przez Fundację PZU)
  • Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 15 sekcji PZU Sport Team (od Badmintona – po Żeglarstwo)

Nie czekaj i zgłoś się już dziś

Aplikuj teraz
Zamknij