Tworzenie raportów operacyjnych i zarządczych, w tym raportowanie wskaźników dla całego Contact Center oraz rozwijanie istniejących raportów poprzez ich cykliczny przegląd, aktualizację zgodnie z potrzebami biznesowymi i wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych
Zapewnienie wysokiej jakości danych poprzez weryfikację ich kompletności i integralności
Inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań raportowych, a także optymalizacja procesów raportowania w celu poprawy jakości danych
Rozszerzanie zakresu raportowania na nowe obszary działalności poprzez opracowywanie założeń, uzgadnianie ich z przełożonymi oraz testowanie i wdrażanie nowych rozwiązań
Analiza danych i rekomendowanie zmian optymalizacyjnych, obejmujących m.in. usprawnienia procesów, narzędzi do gromadzenia i przetwarzania danych oraz rozwiązania wpływające na politykę kosztową (np. redukcję kosztów, zwiększenie efektywności, wzrost sprzedaży)
Udział w przygotowywaniu budżetu rocznego poprzez tworzenie narzędzi budżetowych, kontrolę jakości danych oraz przestrzeganie harmonogramów
Prowadzenie szkoleń z zakresu raportowania dla osób funkcyjnych i konsultantów na podstawie autorskich materiałów
Przekazywanie kluczowych informacji kierownikom zespołów i koordynatorom projektów, wspierając ich w podejmowaniu decyzji budżetowych i realizacji KPI
Nasze wymagania
Min. 2 lata doświadczenia w analizie danych, informatyce lub pokrewnym obszarze.
Wykształcenie wyższe (lub w trakcie studiów) na kierunku matematyka, statystyka, informatyka lub pokrewnym
Umiejętność analizy i wizualizacji danych oraz tworzenia modeli statystycznych
Zaawansowana znajomość Excela, w tym Power Query i programowania w VBA
Znajomość relacyjnych baz danych (np. MS Access, SAS Enterprise Guide)
Zrozumienie wskaźników kluczowych dla funkcjonowania Contact Center
Znajomość SharePoint, HTML, Java lub narzędzi BI będzie dodatkowym atutem
Bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność
To oferujemy
Praca w modelu hybrydowym
Umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa
Motywujący system wynagrodzeń
Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
Opieka medyczna w PZU Zdrowie
Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych
Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów
Coroczne konferencje i inicjatywy promujące rozwój kompetencji przyszłości, z udziałem uznanych prelegentów
Programy i działania wellbeingowe dla pracowników
2 dni w roku na wolontariat pracowniczy (możesz zrealizować autorski projekt wolontariacki lub wziąć udział w akcji zorganizowanej przez Fundację PZU)
Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 15 sekcji PZU Sport Team (od Badmintona – po Żeglarstwo)