Udział w procesie obsługi szkód majątkowych lub komunikacyjnych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami zewnętrznymi i wewnętrznymi
Pozyskiwanie dokumentów niezbędnych do zajęcia stanowiska w sprawie zgłoszonych szkód
Współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie realizacji zgłoszonych szkód
Analizowanie dokumentacji oraz dokonywanie wyceny i weryfikacji wartości szkody
Wsparcie w przygotowywanie decyzji o wypłacie lub odmowie wypłaty odszkodowania
Nasze wymagania
Status studenta co najmniej 3-go roku (lub absolwent do dwóch lat po studiach), kierunki: ubezpieczenia, administracja
Doświadczenie w pracy z klientem bezpośrednio lub na infolinii
Znajomość zagadnień technicznych i prawnych związanych z przedmiotem szkody
Dobra znajomość pakietu MS Office
Wiedza dot. procesu obsługi szkód
Umiejętność analitycznego myślenia i samodzielność w działaniu
To oferujemy
Możliwość pracy w zespole, który rozwija umiejętności analizy i interpretacji zagadnień prawnych w obsłudze szkód, umożliwia poznanie narzędzi i systemów w obsłudze szkód oraz nabycie doświadczenia w negocjacjach na zróżnicowanym poziomie wewnątrz oraz poza organizacją
6-miesięczny płatny staż – od 1 lipca 2025 r.
Pracę w modelu hybrydowym
Umowę o pracę
Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w jednej z największych instytucji finansowej w Europie Środkowo-Wschodniej
Poznanie najlepszych specjalistów w branży i nawiązanie swoich pierwszych relacji biznesowych
Szkolenia rozwojowe
Możliwość kontynuowania współpracy po zakończeniu stażu
Wsparcie doświadczonego opiekuna
Opiekę medyczną w PZU Zdrowie
Zniżkę pracowniczą do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
Platformę benefitową m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
Elastyczną ofertę grupowego ubezpieczenia na życie w wielu wariantach
Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych
Programy i działania wellbeingowe dla pracowników
Najbardziej zielone biuro w Warszawie (PZU Park) ze strefami relaksu i siłownią