<desktop>
Dlaczego warto dbać o Employee Experience? Jak zaangażowanie i satysfakcja pracowników wpływa na doświadczenia klienta? Jak wspierać pracowników, aby zapewnić doskonałe doświadczenia klientom?
Odsłuchaj kolejny odcinek podcastu PZU „CX w praktyce”, w którym Katarzyna Plewa, dyrektor zarządzająca do spraw relacji z klientem w PZU oraz Radek Matuszewski, prezes Grupy SEB Polska (marka Tefal) rozmawiali z Piotrem Ożarkiem — rzecznikiem klienta w PZU, o tym, dlaczego doświadczenia pracowników są tak ważne.
Dyskusja oparta jest na wynikach badań z Raportu CX PZU „Z klientem na dobre i złe”. Zapraszamy!
<mobile>
Dlaczego warto dbać o Employee Experience? Jak zaangażowanie i satysfakcja pracowników wpływa na doświadczenia klienta? Jak wspierać pracowników, aby zapewnić doskonałe doświadczenia klientom?
Odsłuchaj kolejny odcinek podcastu PZU „CX w praktyce”, w którym Katarzyna Plewa, dyrektor zarządzająca do spraw relacji z klientem w PZU oraz Radek Matuszewski, prezes Grupy SEB Polska (marka Tefal) rozmawiali z Piotrem Ożarkiem — rzecznikiem klienta w PZU, o tym, dlaczego doświadczenia pracowników są tak ważne.
Dyskusja oparta jest na wynikach badań z Raportu CX PZU „Z klientem na dobre i złe”. Zapraszamy!
<desktop>
Jak skutecznie projektować pozytywne doświadczenia klientów? Skąd czerpać inspiracje? Jak zadbać o lojalność klientów, aby pozostali z nami na lata? Dlaczego Customer Experience jest obecnie wyznacznikiem nowoczesnego zarządzania biznesem?
Odsłuchaj kolejny odcinek podcastu PZU „CX w praktyce”, w którym Aleksandra Agatowska, prezes Zarządu PZU Życie – promotorka działań proklienckich oraz Dominika Żak – założycielka marki DeeZee rozmawiają z Mirosławem Mikłosem – dyrektorem Biura Zarządzania Doświadczeniami Klientów PZU o zarządzaniu doświadczeniami klienta oraz przyszłości CX z perspektywy biznesu. Dyskusja oparta jest na wynikach badań z Raportu CX PZU „Z klientem na dobre i złe”.
<mobile>
Jak skutecznie projektować pozytywne doświadczenia klientów? Skąd czerpać inspiracje? Jak zadbać o lojalność klientów, aby pozostali z nami na lata? Dlaczego Customer Experience jest obecnie wyznacznikiem nowoczesnego zarządzania biznesem?
Odsłuchaj kolejny odcinek podcastu PZU „CX w praktyce”, w którym Aleksandra Agatowska, prezes Zarządu PZU Życie – promotorka działań proklienckich oraz Dominika Żak – założycielka marki DeeZee rozmawiają z Mirosławem Mikłosem – dyrektorem Biura Zarządzania Doświadczeniami Klientów PZU o zarządzaniu doświadczeniami klienta oraz przyszłości CX z perspektywy biznesu. Dyskusja oparta jest na wynikach badań z Raportu CX PZU „Z klientem na dobre i złe”.
<desktop>
Jaki będzie klient przyszłości, jak zmieni się model jego obsługi, czy ChatGPT może zastąpić człowieka oraz w jaki sposób firmy mogą wykorzystać nowe technologie, aby zwiększać satysfakcję klientów?
Odsłuchaj podcastu PZU „CX w praktyce”, w którym Aleksandra Agatowska, prezes Zarządu PZU Życie – zwolenniczka i promotorka działań proklienckich oraz Aleksandra Przegalińska – futurolożka, filozofka, specjalistka z dziedziny AI, autorka wielu publikacji z zakresu sztucznej inteligencji, rozmawiają o nowych technologiach i przyszłości Customer Experience. Dyskusja oparta jest na wynikach badań z Raportu CX PZU „Z klientem na dobre i złe”.
<mobile>
Jaki będzie klient przyszłości, jak zmieni się model jego obsługi, czy ChatGPT może zastąpić człowieka oraz w jaki sposób firmy mogą wykorzystać nowe technologie, aby zwiększać satysfakcję klientów?
Odsłuchaj podcastu PZU „CX w praktyce”, w którym Aleksandra Agatowska, prezes Zarządu PZU Życie – zwolenniczka i promotorka działań proklienckich oraz Aleksandra Przegalińska – futurolożka, filozofka, specjalistka z dziedziny AI, autorka wielu publikacji z zakresu sztucznej inteligencji, rozmawiają o nowych technologiach i przyszłości Customer Experience.
Dyskusja oparta jest na wynikach badań z Raportu CX PZU „Z klientem na dobre i złe”.