Otwórz własne biuro

PZU to jedna z największych instytucji finansowych w Polsce i najlepiej rozpoznawalna marka ubezpieczeniowa. Aby być bliżej swoich klientów, wprowadziliśmy standard „Agent 2.0”, który wspiera otwieranie biur agencyjnych we wszystkich częściach Polski.

Dowiedź się więcej

Dlaczego warto

Biura agencyjne tworzą sieć placówek działających na rynku ubezpieczeniowym.

Wzbudzają zaufanie klientów, dlatego mają bardzo dobre wyniki.

  • Biura powstają na terenie całego kraju, nie tylko w dużych aglomeracjach, ale także w małych miejscowościach.    
  • Nie pobieramy żadnych opłat: ani na początku współpracy, ani w jej trakcie.

Zainteresowany współpracą

Wspieramy Agentów PZU w otwarciu biura

Osoby do kontaktu

Pierwszą osoba z którą możesz się skontaktować i szerzej porozmawiać o otwarciu biura jest nasz koordynator. Każdy z nich nie tylko przeprowadzi Cię przez cały proces otwarcia biura, ale również będzie wsparciem przy poszukiwaniu odpowiedniego lokalu

Wygląd biura

Zanim otworzysz swoje biuro, musisz przeprowadzić adaptację lokalu zgodnie z indywidualną aranżacją, której projekt Ci dostarczymy.

Franczyzę PZU charakteryzuje mały nakład środków jaki ponosisz przy otwieraniu placówki. Nie bez znaczenia jest fakt, że to my przekażemy Ci na własność kompletne wyposażenia biura zgodny z aranżacja jaką wcześniej zaakceptowałeś. 

Otrzymasz nowoczesny zestaw mebli zgodny ze standardami PZU. Dostarczamy tyle kompletów wyposażenia, ile stanowisk pracy będzie w Twoim biurze. 

Oprócz mebli (przekazywanych na własność) otrzymasz w użytkowanie elementy wizualizacji wewnętrznej, na którą składać się będą m.in. grafiki dopasowane do rejonu, w którym znajduje się placówka, duży logotyp PZU, plakatowniki z ulotkownikami.

Lokalizacja biura

Biuro stanie się miejscem, w którym będziesz spędzał bardzo dużo czasu. Ważne jest abyś czuł się w nim komfortowo, ale przede wszystkim lokalizacja i wygląda maja przyciągać klientów.

Mamy dla Ciebie pewne wskazówki podczas wybierania lokalu

  • Dodatkowy atut to miejsca parkingowe w najbliższej okolicy,
  • Preferowana powierzchnia biura to nie mniej niż 20 m2, 
  • Dobrze jeśli aby biuro mogło pomiescić minimum 2 stanowiska obsługi, stanowiska dla klientów oczekujących na obsługę, oraz zaplecze,
  • Dużym atutem jest witryna lub okno, abyś mógł eksponować reklamy,
  • Zwróć uwagę na elewacją zewnętrzną. Budynki w dobrym stanie technicznym przyciągają wzrok.
  
Zamknij