Obsługa procesów związanych z rejestracją i zmianami umów agencyjnych w kanałach dystrybucji PZU
Koordynowanie działań w zakresie przygotowywania wzorów dokumentów umów agencyjnych, projektowania funkcjonalności procesów zawierania umów agencyjnych
Wsparcie prawne i regulacyjne dla wszystkich kanałów dystrybucji masowej PZU oraz realizacja zaleceń audytowych i incydentów bezpieczeństwa w kanałach sprzedaży
Kształtowanie i wdrażanie standardów wsparcia normatywnego dla kanałów sprzedaży poprzez opracowywanie, akceptowanie i wdrażanie dokumentów zgodnych z wymogami przepisów prawa, gwarantujących zachowanie ciągłości współpracy z podmiotami sprzedaży
Koordynacja realizacji obowiązków szkoleń zawodowych wynikających z Ustawy o Dystrybucji Ubezpieczeń (IDD) oraz reprezentowanie PZU na spotkaniach w PIU/KNF/UOKiK w zakresie IDD, wymiana informacji oraz współpraca z KNF, PIU, UOKiK wynikająca z działalności zakładu ubezpieczeń w obszarze odpowiedzialności
Koordynacja obsługi logistycznej kanałów dystrybucji (nieruchomości, flota i inne) oraz wsparcie operacyjne/zdalne dla kanałów sprzedaży
Przygotowywanie cyklicznych raportów i analiz dotyczących zdalnego wsparcia podmiotów sprzedaży oraz zapewnienie realizacji strategii efektywnej komunikacji z podmiotami sprzedaży
Definiowanie i monitorowanie KPI w zakresie współpracy z kanałami sprzedaży poprzez analizę wyników efektywności prowadzonych procesów obsługi, wypracowanie nowych narzędzi w celu zwiększenia efektywności procesów obsługi
Nasze wymagania
Min. 6 lat doświadczenia w obszarze zarządzania zespołem, modelowania i dostosowywania procesów do zmian prawnych i obsługi klienta, w tym min. 3 lata na stanowisku menedżerskim
Min. 3 lata doświadczenie w branży ubezpieczeniowej