Powrót

Dyrektor ds. Operacyjnego Wsparcia Sprzedaży

Miejscowość
Warszawa, mazowieckie
Nr ref.000018610
Publikacja6 dni temu
Termin składania aplikacji2024-08-11
Tryb pracypraca hybrydowa
Aplikuj teraz
Powrót

Podobne oferty

Twój zakres obowiązków

  • Obsługa procesów związanych z rejestracją i zmianami umów agencyjnych w kanałach dystrybucji PZU
  • Koordynowanie działań w zakresie przygotowywania wzorów dokumentów umów agencyjnych, projektowania funkcjonalności procesów zawierania umów agencyjnych
  • Wsparcie prawne i regulacyjne dla wszystkich kanałów dystrybucji masowej PZU oraz realizacja zaleceń audytowych i incydentów bezpieczeństwa w kanałach sprzedaży
  • Kształtowanie i wdrażanie standardów wsparcia normatywnego dla kanałów sprzedaży poprzez opracowywanie, akceptowanie i wdrażanie dokumentów zgodnych z wymogami przepisów prawa, gwarantujących zachowanie ciągłości współpracy z podmiotami sprzedaży
  • Koordynacja realizacji obowiązków szkoleń zawodowych wynikających z Ustawy o Dystrybucji Ubezpieczeń (IDD) oraz reprezentowanie PZU na spotkaniach w PIU/KNF/UOKiK w zakresie IDD, wymiana informacji oraz współpraca z KNF, PIU, UOKiK wynikająca z działalności zakładu ubezpieczeń w obszarze odpowiedzialności
  • Koordynacja obsługi logistycznej kanałów dystrybucji (nieruchomości, flota i inne) oraz wsparcie operacyjne/zdalne dla kanałów sprzedaży
  • Przygotowywanie cyklicznych raportów i analiz dotyczących zdalnego wsparcia podmiotów sprzedaży oraz zapewnienie realizacji strategii efektywnej komunikacji z podmiotami sprzedaży
  • Definiowanie i monitorowanie KPI w zakresie współpracy z kanałami sprzedaży poprzez analizę wyników efektywności prowadzonych procesów obsługi, wypracowanie nowych narzędzi w celu zwiększenia efektywności procesów obsługi

Nasze wymagania

  • Min. 6 lat doświadczenia w obszarze zarządzania zespołem, modelowania i dostosowywania procesów do zmian prawnych i obsługi klienta, w tym min. 3 lata na stanowisku menedżerskim
  • Min. 3 lata doświadczenie w branży ubezpieczeniowej
  • Wykształcenie wyższe (finanse, ekonomia, ubezpieczenia)
  • Kompleksowa wiedza na temat procesów sprzedażowych oraz operacyjnych w instytucjach ubezpieczeniowych
  • Doświadczenie w budowaniu modeli operacyjnych i architektury procesów
  • Doświadczenie w rozwoju struktur sprzedaży i obsługi, wsparcia sprzedaży
  • Znajomość procesu zarządzania zmianą, zarządzania informacją
  • Wysokie umiejętności współpracy zespołowej

To oferujemy

  • Praca w modelu hybrydowym z elastycznymi godzinami rozpoczęcia
  • Umowa o pracę
  • Motywujący system wynagrodzeń
  • Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
  • Opieka medyczna w PZU Zdrowie
  • Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
  • Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
  • Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
  • Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych
  • Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów
  • Coroczne konferencje i inicjatywy promujące rozwój kompetencji przyszłości, z udziałem uznanych prelegentów
  • Programy i działania wellbeingowe dla pracowników
  • 2 dni w roku na wolontariat pracowniczy (możesz zrealizować autorski projekt wolontariacki lub wziąć udział w akcji zorganizowanej przez Fundację PZU)
  • Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 15 sekcji PZU Sport Team (od Badmintona – po Żeglarstwo)
  • Najbardziej zielone biuro w Warszawie (PZU Park) ze strefami relaksu i siłownią

Nie czekaj i zgłoś się już dziś

Aplikuj teraz
Zamknij