Powrót

Specjalista ds. Procesów i Obsługi Klienta

Miejscowość
Warszawa, mazowieckie
Nr ref.000019263
Publikacja2 dni temu
Termin składania aplikacji2024-12-16
Sposób rekrutacji
Rekrutacja online
Tryb pracypraca hybrydowa
Aplikuj teraz
Powrót

Podobne oferty

Twój zakres obowiązków

  • Rejestrowanie i rozpatrywanie reklamacji klientów oraz organów nadzoru (m.in. Rzecznik Finansowy, NFZ, Rzecznik Pacjenta)
  • Sporządzanie odpowiedzi reklamacyjnych zgodnie z przyjętymi w PZU standardami
  • Prowadzenie rejestru reklamacji klientów i zapewnianie odpowiedniej jakości jego danych
  • Prowadzenie pisemnej korespondencji – przygotowanie i wydruk pisma, nadawanie/odbiór pism i przesyłek kurierskich
  • Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie procesu reklamacyjnego –pozyskanie wyjaśnień, zasięganie opinii, monitorowanie terminu, jakości i kompletności uzyskanej opinii
  • Dokonywanie analizy reklamacji i zgłoszeń pacjentów, także pod względem identyfikacji potencjalnych nieprawidłowości, przyczyn i miejsc ich występowania
  • Udział w usprawnianiu procesów biznesowych
  • Weryfikacja roszczeń i dokonywanie zwrotu niesłusznie poniesionych przez klientów kosztów likwidacji świadczeń zdrowotnych

Nasze wymagania

  • Min. 1 rok doświadczenia zawodowego w obsłudze klienta, ubezpieczeń bądź reklamacji, preferowane doświadczenie w branży ubezpieczeń zdrowotnych
  • Umiejętność redagowania pism i merytorycznego argumentowania podjętych decyzji
  • Dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office
  • Dokładność, skrupulatność i rzetelność w wykonywanej pracy
  • Dobrej organizacja czasu i miejsca pracy, umiejętności nadawania priorytetów
  • Znajomość rynku świadczeniodawców medycznych i zasad udzielania świadczeń zdrowotnych – dodatkowy atut
  • Znajomość procesów reklamacyjnych na rynku usług ubezpieczeniowych i świadczeń medycznych – dodatkwy atut
  • Wykształcenie wyższe

To oferujemy

  • Praca w modelu hybrydowym z elastycznymi godzinami rozpoczęcia
  • Umowa o pracę
  • Motywujący system wynagrodzeń
  • Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
  • Opieka medyczna w PZU Zdrowie
  • Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
  • Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
  • Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
  • Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych
  • Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów
  • Coroczne konferencje i inicjatywy promujące rozwój kompetencji przyszłości, z udziałem uznanych prelegentów
  • Programy i działania wellbeingowe dla pracowników
  • 2 dni w roku na wolontariat pracowniczy (możesz zrealizować autorski projekt wolontariacki lub wziąć udział w akcji zorganizowanej przez Fundację PZU)
  • Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 15 sekcji PZU Sport Team (od Badmintona – po Żeglarstwo)
  • Najbardziej zielone biuro w Warszawie (PZU Park) ze strefami relaksu i siłownią

Nie czekaj i zgłoś się już dziś

Aplikuj teraz
Zamknij