Koordynacja i nadzór nad produkcją materiałów elektronicznych, drukowanych oraz innych marketingowych wspierających wizerunek PZU, promocję produktów oraz działania kanałów sprzedaży, m.in. animacje, filmy, ulotki, raporty, e-booki, plakaty, mailingi, newslettery, materiały do social mediów i działań performance (pozyskiwanie leadów)
Zapewnienie atrakcyjnej i jednolitej ekspozycji materiałów marketingowych w placówkach sprzedażowych oraz audyty i optymalizacja działań marketingowych w sieci sprzedaży
Wsparcie kanałów sprzedaży w zakresie ich działań komunikacyjnych, szkoleniowych, rekrutacyjnych, eventowych, motywacyjnych, konkursów itp.
Kompleksowa współpraca z agencjami marketingowymi, w tym m.in. przygotowanie briefu, negocjowanie ofert, wybór koncepcji kreatywnej, nadzór nad realizacją zlecenia i jego rozliczenie
Zapewnianie zgodności produkowanych materiałów z CI, tone of voice marki, strategią i pozycjonowaniem marki, ustawowymi wymogami dot. reklamowania produktów ubezpieczeniowych i potrzebami biznesowymi
Planowanie i kontrola wykonania budżetu realizowanych działań w nadzorowanym przez siebie obszarze biznesowym
Nasze wymagania
5 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku, najchętniej w firmie z branży finansowej
Doświadczenie we współpracy z agencjami reklamowymi, grafikami, projektantami