Obsługa umów zleceń w obszarze contact center w zakresie m. in. przygotowania umów, aneksów, rozwiązań, zaświadczeń,
Potwierdzenie legalności zatrudnienia, rejestracja w Urzędzie Pracy oraz przygotowanie dokumentów niezbędnych do ubiegania się o kartę pobytu dla cudzoziemców
Ewidencja zawartych umów w wewnętrznych systemach poprzez m. in. rejestrację, wprowadzanie zmian oraz prowadzenie podręcznego archiwum i współpraca z jednostkami odpowiedzialnymi za archiwizację dokumentów
Bieżąca obsługa współpracowników zatrudnionych w oparciu o umowę zlecenie w zakresie m.in. prowadzenia spotkań informacyjnych na początku zatrudnienia, przygotowanie i bieżąca aktualizacja materiałów informacyjnych, prowadzenie mini kampanii informacyjnych
Przygotowywanie listy płac współpracowników na podstawie danych dostarczonych przez obsługiwane zespoły oraz monitorowanie ich kompletności i poprawności w zakresie m. in. spełnienia obowiązków ustawowych
Współpraca z jednostką kadrową w zakresie m.in. przekazania list płac, wydanych zaświadczeń, weryfikacji poprawności zgłoszenia do ubezpieczenia
Bieżąca obsługa zespołów operacyjnych poprzez przygotowania raportów, materiałów edukacyjnych, monitorowania wartości umów zlecenia zgodnie z zawartym pełnomocnictwem, przekazania dokumentów
Inicjowanie i udział w procesie zmian wzorów umowy zlecenie mającego na celu dostosowanie do zmieniających się realiów biznesowych
Inicjowanie i prowadzenie projektów zespołowych mających wpływ na działania zespołu i usprawnienie realizowanych procesów.
Nasze wymagania
Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
Znajomość organizacji – zatrudnienie min. 6 miesięcy w PZU
Doświadczenie w prowadzeniu skomplikowanych rozmów telefonicznych lub bezpośrednich wymagających wyjaśnienia trudnych zagadnień
Umiejętność przygotowanie prostych zestawień w MS Excel np. formatowanie komórek, tabele przestawne oraz prosta analiza przygotowanych danych
Umiejętność przygotowania pism oraz wykorzystanie korespondencji seryjnej (MS Word)