Rejestrowanie i rozpatrywanie reklamacji klientów oraz organów nadzoru (m.in. Rzecznik Finansowy, NFZ, Rzecznik Pacjenta)
Sporządzanie odpowiedzi reklamacyjnych zgodnie z przyjętymi w PZU standardami
Prowadzenie rejestru reklamacji klientów i zapewnianie odpowiedniej jakości jego danych
Prowadzenie pisemnej korespondencji – przygotowanie i wydruk pisma, nadawanie/odbiór pism i przesyłek kurierskich
Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie procesu reklamacyjnego –pozyskanie wyjaśnień, zasięganie opinii, monitorowanie terminu, jakości i kompletności uzyskanej opinii
Dokonywanie analizy reklamacji i zgłoszeń pacjentów, także pod względem identyfikacji potencjalnych nieprawidłowości, przyczyn i miejsc ich występowania
Udział w usprawnianiu procesów biznesowych
Weryfikacja roszczeń i dokonywanie zwrotu niesłusznie poniesionych przez klientów kosztów likwidacji świadczeń zdrowotnych
Nasze wymagania
Min. 1 rok doświadczenia zawodowego w obsłudze klienta, ubezpieczeń bądź reklamacji, preferowane doświadczenie w branży ubezpieczeń zdrowotnych
Umiejętność redagowania pism i merytorycznego argumentowania podjętych decyzji
Dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office
Dokładność, skrupulatność i rzetelność w wykonywanej pracy
Dobrej organizacja czasu i miejsca pracy, umiejętności nadawania priorytetów
Znajomość rynku świadczeniodawców medycznych i zasad udzielania świadczeń zdrowotnych – dodatkowy atut
Znajomość procesów reklamacyjnych na rynku usług ubezpieczeniowych i świadczeń medycznych – dodatkwy atut
Wykształcenie wyższe
To oferujemy
Praca w modelu hybrydowym z elastycznymi godzinami rozpoczęcia
Umowa o pracę
Motywujący system wynagrodzeń
Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
Opieka medyczna w PZU Zdrowie
Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych
Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów
Coroczne konferencje i inicjatywy promujące rozwój kompetencji przyszłości, z udziałem uznanych prelegentów
Programy i działania wellbeingowe dla pracowników
2 dni w roku na wolontariat pracowniczy (możesz zrealizować autorski projekt wolontariacki lub wziąć udział w akcji zorganizowanej przez Fundację PZU)
Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 15 sekcji PZU Sport Team (od Badmintona – po Żeglarstwo)
Najbardziej zielone biuro w Warszawie (PZU Park) ze strefami relaksu i siłownią