Identyfikowanie kluczowych podróży klienckich w naszej organizacji i monitorowanie ich przebiegu
Prowadzenie kompleksowych projektów skoncentrowanych na poprawie doświadczeń klienckich, w tym mapowanie podróży klienckich oraz optymalizacja procesów
Przedstawianie wniosków oraz rekomendacji usprawnień właściwym jednostkom biznesowym
Opracowywanie analiz opłacalności projektów i inicjatyw CX
Wdrażanie rozwiązań skoncentrowanych na poprawie doświadczeń klienckich
Prowadzenie warsztatów biznesowych z wykorzystaniem technik takich jak Design Thinking, Thinking Tools, Problem Solving w celu wypracowania prototypów do testów z klientami
Prowadzenie wywiadów i warsztatów z klientami w celu oceny rozwiązań oraz określenia ich potrzeb i oczekiwań
Proponowanie zmian w standardach obsługi klienta na bazie dostępnych analiz oraz trendów rynkowych
Wspieranie kultury klientocentrycznej poprzez proponowanie i wdrażanie programów wspierających kulturę myślenia klientem oraz prowadzenie warsztatów i szkoleń w zakresie promowania postaw klienckich
Nasze wymagania
Minimum 5 letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami
Doświadczenie w realizacji projektów mapowania podróży klienckich
Doświadczenie w optymalizacji procesów i wdrażaniu usprawnień.
Umiejętność prowadzenia analiz opłacalności projektów.
Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów z wykorzystaniem technik Design Thinking, Problem Solving
Znajomość narzędzi Lean i/lub Six Sigma
Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
Zorientowanie na klienta i umiejętność pracy w zespole
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
To oferujemy
Praca w modelu hybrydowym z elastycznymi godzinami rozpoczęcia
Umowa o pracę
Motywujący system wynagrodzeń
Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
Opieka medyczna w PZU Zdrowie
Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych
Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów
Coroczne konferencje i inicjatywy promujące rozwój kompetencji przyszłości, z udziałem uznanych prelegentów
Programy i działania wellbeingowe dla pracowników
2 dni w roku na wolontariat pracowniczy (możesz zrealizować autorski projekt wolontariacki lub wziąć udział w akcji zorganizowanej przez Fundację PZU)
Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 15 sekcji PZU Sport Team (od Badmintona – po Żeglarstwo)
Najbardziej zielone biuro w Warszawie (PZU Park) ze strefami relaksu i siłownią