Rzecznik Klienta

Czym zajmuje się Rzecznik Klienta w PZU

Zajmuję się najtrudniejszymi przypadkami, które nie mogą zostać zrealizowane według standardowej procedury reklamacyjnej lub wymagają dodatkowych opinii prawnych czy eksperckich.

Wspieram także klientów PZU w wyjaśnianiu skomplikowanych i wielowątkowych spraw. Dbam o to, aby wszystkie działania PZU uwzględniały perspektywę klienta i proponuję takie rozwiązania, które satysfakcjonują obie strony.

Przyjmuje zgłoszenia dotyczące naruszeń praw człowieka w Grupie PZU.

Każdy z interesariuszy, który uzna, że jego prawa człowieka lub prawa innych interesariuszy zostały naruszone przez podmiot Grupy PZU, może zgłosić to na poniższy formularz lub na adres korespondencyjny: Rzecznik Klienta, Rondo Daszyńskiego 4, 00-843 Warszawa.

Kiedy możesz się ze mną skontaktować

Kiedy złożyłeś reklamację i otrzymałeś odpowiedź, ale nie satysfakcjonuje Cię przedstawione przez PZU stanowisko, lub jeżeli Twoja sprawa jest skomplikowana i uważasz, że wymaga indywidualnego podejścia.

Jak możesz się skontaktować

Jeżeli jesteś Klientem PZU i Twoje pytanie dotyczy konkretnej sprawy prosimy o podanie danych umożliwiających identyfikację. Jeżeli kontakt dotyczy tylko kwestii ogólnych wystarczy wpisać pytanie w pole „Treść wiadomości” oraz pozostawić dane kontaktowe.

 
Zamknij