Ochrona urządzeń takich jak iPhone, iPad, Watch, komputery Mac oraz 3PP. Organizacja i pokrycie kosztów naprawy albo wymiana sprzętu na nowy albo wypłata odszkodowania. Ubezpieczenie zapewnia ochronę ubezpieczonemu lub użytkownikowi w Polsce i podczas podróży zagranicznych, które łącznie trwają nie dłużej niż 60 dni licząc od daty przekroczenia granicy Polski.
Ochrona wyświetlacza w iPhone. Ubezpieczenie zapewnia ochronę ubezpieczonemu lub użytkownikowi w Polsce i podczas podróży zagranicznych, które trwają łącznie nie dłużej niż 60 dni licząc od daty przekroczenia granicy Polski.
Ubezpieczenia dla klientów iSpot.
Kupione w salonach sprzedaży iSpot urządzenia można ubezpieczyć tylko w dniu ich zakupu. W przypadku zakupów w sklepie internetowych iSpot, ubezpieczenie można zawrzeć w ciągu 7 dni od dnia zakupu urządzenia.
Jeśli kupujesz ubezpieczenie iSpot Care w salonie iSpot i wybierasz Opcję II albo Opcję III lub ubezpieczenie „Wyświetlacz”, ochrona ubezpieczeniowa rozpocznie się od dnia następującego po zawarciu umowy ubezpieczenia. Jeśli kupujesz ubezpieczenie iSpot Care lub „Wyświetlacz” za pośrednictwem sklepu internetowego iSpot, ochrona rozpocznie się w chwili dostarczenia Ci urządzenia, lecz nie wcześniej niż od dnia następującego po zawarciu umowy ubezpieczenia.
Utrata sprzętu elektronicznego może być uciążliwa, a naprawa kosztowna. Zobacz, w jakich przykładowych sytuacjach możemy Ci pomóc.
Ktoś umyślnie zniszczy lub uszkodzi np. Twojego iPhone’a albo Twój iPad ulegnie przypadkowemu uszkodzeniu i będzie wymagał naprawy lub wymiany na nowy.
Twoje urządzenie nie będzie działało prawidłowo po okresie gwarancji producenta
(w opcji I – Serwis po Gwarancji).
Złodziej włamie się do Twojego domu i ukradnie np. MacBooka albo np. na ulicy ktoś siłą zabierze Ci iPhone’a (wówczas będzie to rabunek).
Twój sprzęt przestanie działać w wyniku zalania, np. z powodu awarii instalacji wodnej.
Ochrona obejmuje uszkodzenie wyświetlacza w razie jego stłuczenia lub pęknięcia, które spowoduje przerwanie jego funkcji lub jego nieprawidłowe funkcjonowanie, w wyniku nagłego i niemożliwego do przewidzenia zdarzenia niespowodowanego przez ubezpieczonego lub użytkownika urządzenia.
Ubezpieczenie występuje w trzech opcjach. Sprawdź w tabeli, co możesz zyskać w każdej z nich.
Kiedy działa ochrona |
Opcja I Serwis po Gwarancji |
Opcja II Uszkodzenie |
Opcja III Uszkodzenie + Utrata |
Serwis po gwarancji
|
|
||
Uszkodzenie, zniszczenie, dewastacja, zalanie
|
|||
Utrata (kradzież z włamaniem i rabunek)
|
W niektórych sytuacjach nie będzie ochrony ubezpieczeniowej lub ją ograniczymy. O takich sytuacjach mówimy, że są to ograniczenia lub wyłączenia ochrony ubezpieczeniowej. Ich listę znajdziesz w ogólnych warunkach ubezpieczenia.
Ten materiał nie jest ofertą w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny. Szczegółowe informacje o zakresie ubezpieczenia, w tym o wyłączeniach i ograniczeniach odpowiedzialności PZU SA, znajdziesz w aktualnych ogólnych warunkach ubezpieczenia zamieszczonych w sekcji Dokumenty do pobrania.