Ubezpieczenie dla klientów eBilet.pl.
Bilet lub karnet na wydarzenie możesz ubezpieczyć tylko w momencie dokonywania zakupu na stronie www.ebilet.pl.
Brak możliwości udziału w wydarzeniu, nie zawsze musi wiązać się ze stratą pieniędzy. Zobacz, w jakich przykładowych sytuacjach zwrócimy Ci pieniądze za bilet, jeśli nie będziesz mógł uczestniczyć w wydarzeniu.
Twoje lub bliskiej Ci osoby
osoby, która opiekował się Twoimi nieletnimi dziećmi podczas wydarzenia.
w ciągu 30 dni bezpośrednio poprzedzających datę wydarzenia.
w ciągu 7 dni bezpośrednio poprzedzających datę wydarzenia, przed planowanym terminem porodu.
lotniczym, samochodowym, publicznym, itp. w wyniku losowych sytuacji.
musisz zostać z tego powodu w domu.
w ciągu 14 dni poprzedzających wydarzenie, jeśli kradzież zgłosiłeś na policję.
na wydarzenie, jeśli ten fakt zgłosiłeś na policję.
48 godzin bezpośrednio przed wydarzeniem, w domu wydarzyły się pożar, kradzież lub zalanie.
na dzień, w którym miałeś wziąć udział w wydarzeniu.
Jeśli kupujesz karnet, zwrócimy koszty tylko w przypadku nieszczęśliwego wypadku i nagłego zachorowania.
W niektórych sytuacjach nie będzie ochrony ubezpieczeniowej lub ją ograniczymy. O takich sytuacjach mówimy, że są to ograniczenia lub wyłączenia ochrony ubezpieczeniowej. Ich listę znajdziesz w ogólnych warunkach ubezpieczenia „Bezpieczny bilet”.
Ten materiał nie jest ofertą w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny. Szczegółowe informacje o zakresie ubezpieczenia, w tym o wyłączeniach i ograniczeniach odpowiedzialności PZU SA, znajdziesz w aktualnych ogólnych warunkach ubezpieczenia zamieszczonych w sekcji Dokumenty do pobrania.