Z naszym ubezpieczeniem PZU Wojażer nie musisz się obawiać komplikacji i nieplanowanych wydatków podczas podróży. Sprawdź, w jakich sytuacjach możesz na nas liczyć.
To ubezpieczenie kosztów leczenia w razie nagłego zachorowania lub wypadku.
Organizujemy i opłacamy m.in.:
Zwracamy również koszty noclegu i wyżywienia w razie kwarantanny lub izolacji spowodowanej COVID-19. Organizujemy i opłacamy późniejszy powrót do domu, jeśli w wyniku kwarantanny lub izolacji klient nie może skorzystać z wcześniej zaplanowanego transportu.
Zapewniamy wsparcie infolinii, za której pośrednictwem nasi klienci mogą m.in. umówić się na telekonsultację medyczną, otrzymać informacje przydatne przed podróżą i w jej trakcie.
Gdy oczekujesz szerokiego zakresu pomocy w razie wypadku w podróży.
Zorganizujemy i opłacimy następujące usługi:
Zapewnimy opiekę nad dzieckiem lub osobą niesamodzielną, jeśli rodzic lub opiekun podczas podróży trafi do szpitala.
Zorganizujemy i opłacimy następujące usługi:
Wypłacimy świadczenie:
Wypłacimy odszkodowanie za utratę, uszkodzenie lub zniszczenie bagażu w wyniku:
Ważne! Ochroną obejmujemy sprzęt elektroniczny.
Po powrocie do Polski zorganizujemy i opłacimy leczenie w prywatnych placówkach medycznych – w razie nieszczęśliwego wypadku lub nagłego zachorowania za granicą. Możemy zapewnić konsultacje lekarskie i badania diagnostyczne, pokrycie kosztów planowanej operacji chirurgicznej oraz zabiegów rehabilitacyjnych (w razie nieszczęśliwego wypadku) czy transport medyczny związany z operacją.
Jeżeli klient wykupił wyjazd w biurze podróży albo jeśli sam zorganizował podróż i zakwaterowanie, a z powodu choroby lub innego zdarzenia losowego (wymienionego w OWU) musi:
Ochrona obejmuje również nagłe zachorowanie oraz skierowanie decyzją administracyjną na kwarantannę lub izolację z powodu COVID-19.
Ważne! Klient może kupić to ubezpieczenie w ciągu 3 dni roboczych od daty zakupu wyjazdu.
Może je kupić osobno – niezależnie od ubezpieczeń podstawowych.
Doskonale znamy i rozumiemy obawy związane z podróżami, dlatego dzięki kompleksowym rozwiązaniom możemy zapewnić Ci ochronę w podróży na wakacje, wyjazd służbowy czy w góry.
W niektórych sytuacjach ochrona ubezpieczeniowa nie będzie działała lub ją ograniczymy. O takich sytuacjach mówimy, że są to ograniczenia lub wyłączenia odpowiedzialności ubezpieczeniowej.
Nie ubezpieczymy Cię, jeśli np.:
Pełną listę ograniczeń i wyłączeń odpowiedzialności ubezpieczeniowej znajdziesz w ogólnych warunkach ubezpieczenia.
Wybierz wygodny dla Ciebie sposób
Nie odnaleźliśmy podanej frazy w tej sekcji
1. Poinformuj nas o poniesionych kosztach leczenia w wybrany przez Ciebie sposób:
2. Przekaż formularz, rachunki i dokumentację medyczną w wybrany przez Ciebie sposób:
1. Poinformuj nas o zaginięciu bagażu w ciągu 7 dni kalendarzowych:
2. Zbierz dokumenty:
3. Przekaż formularz i dokumenty w wybrany przez Ciebie sposób:
Jest kilka kroków, aby uzyskać wypłatę z ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW), po zakończeniu leczenia.
1. Poinformuj nas o wypadku w wybrany przez Ciebie sposób:
2. Przekaż formularz i dokumentację medyczną w wybrany sposób:
Możesz przekazać je w wybrany przez Ciebie sposób:
Nie. Nie ma takiej konieczności.
Tak. Zadzwoń +48 22 566 55 44 (opłata zgodna z taryfą operatora).
Tak. Zadzwoń +48 22 566 55 44.
Tak. Zadzwoń +48 22 566 55 44. Możesz także sam umówić się na wizytę i za nią zapłacić, a my zwrócimy Ci koszty leczenia.
Ten materiał nie jest ofertą w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny. Szczegółowe informacje o zakresie ubezpieczenia, w tym o wyłączeniach i ograniczeniach odpowiedzialności PZU SA, znajdziesz w aktualnych ogólnych warunkach ubezpieczenia zamieszczonych w sekcji Dokumenty do pobrania.