Wprowadzenie

Celem wdrożenia przez PZU LAB SA, systemu certyfikacji personelu i usług w zakresie systemów bezpieczeństwa pożarowego jest:

  • zapewnienie zaufania, wszystkich stron uczestniczących w procesie inwestycyjnym, potwierdzającego, że firmy i osoby wykonujące czynności projektowe, instalacyjne i konserwacyjne spełniają rygorystyczne wymogi i standardy w zakresie wykonywanych usług,
  • potwierdzenie wiarygodności firm i osób wykonujących ww. czynności oraz jakości wykonywanych usług,
  • weryfikacja, że firmy i osoby, wykonujące usługi projektowe, instalacyjne i konserwacyjne wykonują je z należytą starannością, estetyką oraz, że wykonane przez te podmioty i usługi są najwyższej jakości i zapewniają najwyższe standardy bezpieczeństwa.

Rolą PZU LAB SA jest potwierdzenie, że firmy oraz osoby wykonujące czynności związane z systemami przeciwpożarowymi wykonują prace z zachowaniem najwyższych standardów, zgodnie z dokumentacją producentów, obowiązującymi przepisami oraz z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa z jednoczesnym zapewnieniem zachowania tych standardów w polityce gwarancyjnej i konserwacyjnej.

Kompleksowe ujęcie procesu certyfikacji przez PZU LAB SA, obejmujące całokształt procesu współpracy usługodawcy z usługobiorcą od etapu ofertowania przez etapy wykonawstwa, rozliczeń finansowych, polityki gwarancyjnej i konserwacji.

Uzyskanie certyfikacji PZU LAB SA przez firmę lub osoby potwierdza, że w przypadku gdy inwestor korzysta z rekomendowanych podmiotów instalacje bezpieczeństwa będą wykonane z najwyższą jakością i starannością.

Dokumenty do pobrania

Dokumenty certyfikacji

   

Programy certyfikacji

   

Wykaz certyfikatów

   

  
Zamknij