Platforma Pomoc Online to internetowy serwis, utworzony w 2011 roku, którego głównym zadaniem jest wymiana informacji między podmiotami występującymi w charakterze wystawcy lub oferenta.
Rolą wystawców jest zamieszczenie informacji o pojazdach i innych rzeczach ruchomych, rolą oferentów jest wycena wraz z propozycją odkupu lub realizacji usługi związanej z przedmiotem oferty.
Za pośrednictwem Platformy PPO naszym partnerom pomagamy uzyskać:
- oferty kupna i sprzedaży aut i innych przedmiotów ruchomych,
- oferty realizacji i pozyskania zleceń napraw aut i innych przedmiotów ruchomych,
- oferty realizacji i pozyskania zleceń transportu aut i innych przedmiotów ruchomych,
- oferty realizacji i pozyskania zleceń utylizacji aut i innych przedmiotów ruchomych,
- rynkową wycenę usług, pojazdów i innych przedmiotów ruchomych.
Rozwiązania obsługowe i technologiczne stosowane w serwisie dopasowywane są do warunków i oczekiwań wszystkich interesariuszy Platformy PPO, do których wlicza się:
- poszkodowanych w szkodach komunikacyjnych i majątkowych,
- zakłady ubezpieczeń,
- rzeczoznawców niezależnych,
- przedsiębiorstwa Car Fleet Management,
- firmy wyspecjalizowane w obrocie pojazdami samochodowymi,
- stacje demontażu i kasacji pojazdów,
- zakłady naprawcze,
- dostawców części samochodowych,
- przedsiębiorstwa transportowe i pomoce drogowe.
Przebieg procesu aukcyjnego na Platformie Pomoc Online
Zestawienie głównych korzyści dla interesariuszy Platformy Pomoc Online
Jak zostać uczestnikiem aukcji na Platformie Pomoc Online