Dbamy wspólnie o to, aby wszystkie działania Grupy PZU były satysfakcjonujące dla naszych interesariuszy.
Nadzór nad tym procesem pełni Pełnomocnik Zarządu ds. Praw Człowieka w PZU SA.
Każdy z interesariuszy, który uzna, że jego prawa człowieka lub prawa innych interesariuszy zostały naruszone przez podmiot Grupy PZU, jest uprawniony do zgłoszenia tych okoliczności i może zgłosić się do Rzecznika Klienta w PZU.
Czym zajmuje się Rzecznik Klienta w PZU?
Zajmuję się najtrudniejszymi przypadkami, które nie mogą zostać zrealizowane według standardowej procedury reklamacyjnej lub wymagają dodatkowych opinii prawnych czy eksperckich.
Rzecznik Klienta przyjmuje też zgłoszenia dotyczące naruszeń praw człowieka w Grupie PZU.
Zgłoszenia mogą być składane:
na piśmie do Rzecznika Klienta, na adres: Rondo Daszyńskiego 4, 00-843 Warszawa
za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres: rzecznikklienta@pzu.pl
za pośrednictwem strony internetowej PZU: Rzecznik Klienta (pzu.pl)